"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. január 31., kedd

Szeppuku 2.

Az ügy újabb tragikomikus fejezete: csaknem két hét után ismét válaszoltak. Sajnálattal közölték, hogy nem tudnak beazonosítani, ezért ne várjak információt vagy érdemi segítséget. És igen, megint egy újabb munkatárs írta a levelet.
A kegyelemdöfés pedig a zárómondat: "Bízunk benne, hogy válaszunkat megértéssel fogadja, és, hogy a jövőben is bizalommal fordul ügyfélszolgálatunkhoz!"

11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. :D
      És tulajdonképpen zseniálisan csinálják. Mert a fogyasztóvédelem azzal foglalkozik, ha valakinek elutasítják az igényét, itt viszont erről szó sincs, hiszen úgy tesznek mintha nem értenék h mit akarok.

      Törlés
    2. És valószínűleg nem is értik.

      Törlés
    3. :) Hát úgy nehéz, ha el sem olvassák, amit írok. Egyébként a legszebb, h a tárgy mezőben látszik h válaszként íródott, viszont az én levelemet, amiben ugye benne vannak az adatok, levágták róla :)

      Törlés
    4. ... Nehogy megzavarják őket a tények :D

      Törlés
    5. A tényekkel mindig nagyon vigyázni kell, csak baj lehet belőle, ha tudomásul veszik.

      Törlés
  2. Akkor most nem is kiccsaládod veszi át a cég irányítását? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Egy ilyen szinten demoralizált cég nem is kellene.

      Törlés
    2. miért? segítenék adó nélkül kivinni belőle a pénzt tisztes jutalékért cseréb :D

      Törlés
  3. basszus, ez valami abszurd angol humor?
    és akkor ilyenkor mivan?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Írogatok még nekik vidám leveleket.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.