"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. január 11., szerda

Tea

- Igyunk egy kis Amontilladót?
- Ööö... én most inkább nem kérek.
- ... Beleraktad TEÁBA, mi??
- De mindig csak pár cseppet... olyan finom volt tőle...
- MAGÁBAN is elég finom... - nézegeti a Családfő bánatosan a gyűszűnyi sherryt a pohár alján. - Annak azért örülök, hogy nem öntötted fel vízzel.
- Hát, pedig gondoltam rá...

18 megjegyzés:

  1. :D

    Pedig ezek párologni szoktak...

    De ez mekkora... vízzel felönteni.... :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Á, ezen meglátszik. Túl sötét színe van.

    VálaszTörlés
  3. Először azt hittem, hogy a vízzel felöntés tea helyett van. :) De megnyugodtam, hogy nem isztok sherry-fröccsöt.

    VálaszTörlés
  4. De teával inni, és nem felönteni. Azt mért nem lehet?

    VálaszTörlés
  5. Teát ócsó borral kell inni :)

    VálaszTörlés
  6. Teába bor? Szerintem ha már mindenképpen keverni kell az alkoholt vmivel, akkor az legyen tea-rövid.

    Olcsó bort meg hát hogy is mondjam igyon inkább Bélád. :)

    Persze lehet kapni olcsón jó bort is, borvidéken vagy baginboxban.

    VálaszTörlés
  7. http://www.somogyipince.hu/karacsonyiborvasar/bag-in-box-boraink

    ezt majd kitörlöm, ha meguntam őket reklámozni. :)

    VálaszTörlés
  8. Hát amennyi bort én megiszom... De a boros tea nem rossz. Meg az amontilladós sem :) csak azért kikapok :D

    VálaszTörlés
  9. hmm... én tavaly télen a málnás bacardis tea miatt kaptam ki...
    borral még nem ittam teát... lehet este megejtek egy kísérletet

    VálaszTörlés
  10. én direktermő ("nova") vidéken cseperedtem fel. ott szokás volt a gyerekeknek boros teát adni téli hidegek idején.
    ...lehet ennek szokásnak a kései következményei azok a posztjaim amelyekre motyi nem tud ráhangolódni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor elkezdtem olvasni a direkttermőről már érzetem, hogy ez egy olyan megjegyzés lesz amiben én is benne vagyok.. :)

      Hol hagytad a kalpodat?

      (melyek ezek a bejegyzések? :D)

      Törlés
  11. Pedig azt még nem is meséltem milyen élmény volt mikor egy számomra nagyok kedves ember 1,5-2 órán keresztül magyarázta (teljes beleéléssel) az egyik taxusnak, hogy az összes direkttermő szőlőfajtát ki kell írtani. És nekem kellett rá vigyáznom, télen. Elég hideg volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztem nyugodtan ott hagyhattad volna a taxussal. Nem tettek volna kárt egymásban.

      Törlés
    2. Elég zaklatott lelkiállapotban volt, gondolom kicsit frusztrálta, hogy a taxus az együttműködésnek semmi jelét sem mutatta.

      Törlés
    3. Még mindig jobb, mintha ellenkezett volna vele...

      Törlés
  12. Termszetesen rövid i.

    Amikor meséltem neki, hogy nekünk is van pár direkttermő szőlőtőkénk, akkor azért egy kicsit rám is figyelt.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.