"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. január 6., péntek

Változó idők

Arra eszméltem, hogy egy mobiltelefonnal világítanak az arcomba. Ez hajnali hatkor volt, ami nem annyira szörnyűséges időpont, csakhogy előtte nagyjából másfél óránként keltem a ded miatt, aki betaknyosodott, és emiatt nem aludt olyan "jól", mint máskor, amikor "csak" háromóránként ébred.
Az arcomba világító mobil másik oldalán a kajla állt, akinek végül mégsem haraptam le a fejét, mert este tényleg elfelejtettem pénzt kirakni bkv-bérletre.
Mielőtt visszaaludtam volna (újabb fél órára) azon tűnődtem, hogyan változnak azok a dolgok, amelyek felzavarják az embert. Amíg nincs gyerek, előfordul, hogy addig alszunk, amíg ki nem pihenjük magunkat. Azután ébredhetünk sírásra, üvöltözésre, csatazajra, zenélő játékok hangjára, puffanásra és csörömpölésre, kelthetnek azzal a hírrel, hogy éhesek, vagy hogy hánytak, hogy a másik valamit összetört, tönkretett, elvett tőlük stb. stb. stb... Aztán egyszer csak az arcunkba világítanak egy mobiltelefonnal.

(Apropó változás: egyelőre ez marad a dizájn, tegnap megkérdeztem a Családfőt, szerinte remek, illik a bloghoz, bár "nem elég bunkó".)

19 megjegyzés:

  1. szerintem is jó az új dizájn! képzeld, Barnabás két napja átalussza az éjszakát.

    VálaszTörlés
  2. a Névtelen (manyo)ezentúl én vagyok, másként nem enged ez a dög rendszer

    VálaszTörlés
  3. De nem a családfő írja, hanem te. ;)

    VálaszTörlés
  4. Jaj manyo, nagyon sajnálom :( pedig már minden biztonsági bizbaszt leszedtem róla...

    VálaszTörlés
  5. Hát ez az! Szerinte én vagyok bunkó. De ő ezt szereti.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. képzeld, kapott szegény egy egyhetes kiképzést arról, hogy nem kell ám éjszaka kétszer szopizni. Most vizet kap, ha felkel, de szerencsére 5-ig alszik. magam sem hiszem el.

    VálaszTörlés
  8. Volt gyerekem, amelyikkel meg bírtam csinálni, de a ded annyira nem eszik semmi mást h úgy vagyok vele, az a kis tej legalább benne van :)

    VálaszTörlés
  9. Jobbulást a Dednek, Neked pedig pihentetőbb alvást!
    Ha jól emlékszem akkor aludtam át utoljára egy teljes éjszakát, mielőtt Zozival terhes lettem. Na ő sem egy jó alvó (egy éjszaka 3-4 alkalommal átsétál és befészkel közénk), de az öccse ebben is ráver... Már nem is számolom hányszor ébredek...
    A dizájn tényleg jó, semmi szemrontó, tiszta és átlátható.

    VálaszTörlés
  10. Köszi Pannaa. Amikor megtudtam h lesz ötödik, azt hiszem a nemalvástól féltem a legjobban. És tényleg :)

    VálaszTörlés
  11. én még mindig ott tartok, hogy ÖT....

    VálaszTörlés
  12. :D Nem olyan sok az, hidd el. Aztán végül úgyis egyedül maradsz. Már ha nem patkolsz el idejében.

    VálaszTörlés
  13. Lehet a korai elpatkolásra kéne törekednem :D

    VálaszTörlés
  14. :D Ne vegyél komolyan, most herpeszem van, ilyenkor hülyeségeket beszélek :)

    VálaszTörlés
  15. Szegény apósom nagyon rosszul hallott, így semmit sem tudott arról, hogy imádott elsőszülött lányunokája szinte semmit nem alszik éjszaka(félóránként, óránként keltünk, a lábamon alig álltam). Egyszer szemrehányóan megkérdezte tőlem, mennyit akarsz te aludni? Szóval anyuskám mennyit akarsz te aludni?

    VálaszTörlés
  16. :)
    Hát igazából az hiányzik h végre ne összesen aludjak hét órát, hanem egyben :)

    VálaszTörlés
  17. Na, én is valami ilyesmit válaszoltam akkor.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.