"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 3., péntek

A csöndben olvasókhoz

Kiraktam egy kis közvélemény-kutatást ide bal oldalra. Tessék kérem komolyan venni, tényleg kíváncsi vagyok az eredményre!
(Aggodalomra semmi ok, én sem látom, hogy ki az aki szavaz!)

94 megjegyzés:

  1. csak akkor töltöm ki ha megesküszöl a férjed fogvédőjére, hogy anonim maradhatok...és semmi adathalászat!
    (miért csak egyet lehet bejelölni?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D A nálad csöndesebb olvasókra gondoltam.

      Törlés
  2. Én példának okájért azé' kommentelek fé've...mer harmadik elemi oskolába csesznák tanárbácsi valagba rúgott mikor punás nőköt "kommentőtem" az óvasó könyvembe...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mosmán legaláb tuggyuk miér vagyol illen tartoszkodó illető.

      Törlés
  3. ...Mikszáthot soha nem reklamált, hogy csak olvasom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esztet a mikszát nevű boggert nem ismerem.

      Törlés
    2. Mert ő nem nem szokott kommentelni. Azt hiszi szegény feje, csak az írásból meg lehet manapság élni.

      Törlés
  4. :D ilyet én is akartam. De azért biztos van még más is. Pl nincs kedve, ideje, nem szeret stb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja tényleg, az ilyen EGYÉB okokat kéretik névtelen kommentben leírni!

      Törlés
  5. Én is évekig csak olvastam, de jó volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom. Nem volt rá igényem. Meg talán mondanivalóm se. Az mondjuk most sincs. :)

      Törlés
    2. És azt hiszem jobban érdekel a mások véleménye, a sajátomat ismerem.

      Törlés
    3. De másokról is többet megtudsz, ha szólsz hozzájuk, nem?

      Törlés
    4. Nem mindenkiről. Van akihez nem is lehet kommentelni. (Ezt amúgy nagyon tisztességesnek tartom, ha valaki fél, hogy belekötnek és felvállalja.) És nem is mindenkiről akarok mindent megtudni. És ugye vannak olyan helyek, ahova semmitmondó kommenteket lehet leírni, a véleményedet nem.

      Nálam a tendencia most éppen csökkenő, lehet egyszer majd megint nem fogok hozzászólni semmihez. Na jó, amíg itt vagytok addig biztosan.
      De akárkihez most éppen nem vágyom kommentelni, és másoknak te is lehetsz akárki. :)

      Törlés
    5. Pedig te is olvasol olyan blogot amihez nem szólsz hozzá.

      Törlés
    6. Köszönöm a olvasói hűségteket leányaim.

      Törlés
    7. Nehéz dolog a többszörös tudathasadás :)

      Törlés
    8. ...hülye vagy Te Toma fiam. Most jól "Elron(d)tottad."...ezt nekem kellett volna írni.
      Na mindegy. Üdvözlöm apádat Tolkient.

      Törlés
    9. Kálmán bátyám: ha a törlés gombnál rákérdez a blog h valóban törölni óhajtja-e a kommentet, akkor alul van egy kis ficak h "végleges" törlés. Na azt be kell ikszelni, akkor nyom nélkül eltűnik.

      Törlés
    10. Ezt üzenem Tomának is, a saját blogját illetően.

      Törlés
    11. Mármint nem a blog végleges törléséről beszélek, hanem a kommentéről :)

      Törlés
    12. ???????

      ebből vajon mit fognak érteni a későn érkezők?

      Törlés
    13. :) Legközelebb sietnek :) Amúgy látod, ilyen a végleges törlés :)) Mármint ott följebb, látod h nem látod Toma hozzászólását?? :D

      Törlés
    14. Nagyon kitanótad te eztet a blokkerolást fijam

      Törlés
  6. vannak akiknél ritkán szoktam kommentelni, azok közül is aki benne van az állandó komment gyüjteményemben...de nem utálom őket vagy ilyesmi. elolvasom őket mert érdekelnek,(sokszor azért mert nagyon mások mint én) de nem érzem szükségét hogy hozzászóljak. azokat a kommenteket amelyek lényege hogy: "itt voltam, gyere át te is, jót teszel statisztikámnak" nem szeretem.

    egyszer jó másfél éve írtam a köszöngetős stílusó kommentek ellenében de aztán nem nagyon szerettek érte többen. aztán volt aki biztosított a szolidaritásáról: "jól csináltam, ő is unja az ilyesmit"...de nyíltan nem mert senki helyeselni.

    aztán...nagyon önkritikusan nézve magam...írtam már én is párszor protokolból "viszonzás kommentet", de akkor keresek olyan témát ami tényleg (meg)érint.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek. De én azokra gondoltam, akik sosem szólnak, csak olvasnak. Ha sosem érinti meg őket semmi, akkor egyáltalán miért olvasnak?

      Törlés
    2. A köszöngetős kommentek és az önreklámok rettenetesek. Pedig van ilyen nem kevés. (A linklistáitokon is.) Brr.

      Törlés
    3. Egy kicsit valamennyi komment önreklám.

      Törlés
    4. Hát nem hiszem. Aki téged olvas és engem nem, gondolod, hogy most odarohan hozzám, hogy megnézze ki vagyok, ha eddig nem tette? :D

      Törlés
    5. Leszámítva Bombadil Tomát természetesen. :)

      Törlés
    6. Neked is van bloggod? Meg fogom nézni!

      Törlés
    7. ...és majd gyertek át hozzám is. És tessék kommentelni!

      Törlés
    8. De még mindig nem írtál ezen a néven semmit. :)

      Törlés
    9. És nem kommentelek többet hozzád, amíg olyan szavakat kell előtte beírni h PRONEMBU :(

      Törlés
    10. dehogy nem.
      http://bombadil-toma.blogspot.com/2012/01/itt-all-majd-egykoron.html

      Törlés
    11. ? én erről nem tudok semmit.

      Törlés
    12. Ma jó napom van, de nem biztos h máskor is meg tudom oldani az ilyen feladványokat.

      Törlés
  7. ...azt akartam még mondani az előzőhöz, hogy "szigorú" ez a teszt. biztos van van olyan aki gátlásos ahhoz, hogy hozzászóljon
    (az extrovertáltak és introveltáltak blogbéli arányáról is kéne talán egy teszt.)

    ...volt idő, mikoriban "felkerültem pestre" hogy még arra is rá kellett lélekben készülnöm az utcai nyilvános telefonról felhívjam egy barátomat. (egyszerűen annyira "idegen műfaj és közeg volt".)
    ...nálatok az osztályban (akármilyen iskolában) nem voltak olyanok akik nem voltak rossz tanulók, még sem jelentkeztek soha órán?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...mindezzel együt (kétségtelenül) : biztos elő "ferdülnek" blogkukkolók is. de az itt tképpen legális tett. mi magamutogatunk, mások kukkolnak és mindnyájan kielégülünk. ez is egyfajta szimbiózis.

      Törlés
    2. :D Tény h ez egy elég beteg műfaj.

      Törlés
    3. Én voltam az aki nem volt rossz tanuló és sosem jelentkezett. Egy ideig. Aztán rossz tanuló lettem. :)

      Törlés
    4. Szerintem ez egy nagyon vicces műfaj, de csak akkor ha az ember nem veszi komolyan és talál másokat is akik nem veszik komolyan. Se magukat, se egymást, se a műfajt. De lehet, hogy nem így van, van aki felháborodik már annak a gondolatától is, hogy ő esetleg játék legyen.

      Törlés
    5. Akkor te elkezdtél csalni. Rossz tanulóként már könnyű csendben maradni.

      Törlés
    6. Azt mondtad, hogy akármelyik iskolában. Volt iskola ahol jó tanulóként nem jelentkeztem és volt ahol rossz tanulóként nem jelentkeztem. Így már jó?

      Törlés
  8. Milyen vicces úgy hárman beszélgetni, hogy a kevésbe jólinformáltak azt hihetik, hogy öten vagyunk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a számláló is annyit mutat most, ez csalás. :)

      Törlés
    2. Mert a többiek blogkukkolók :)

      Törlés
    3. :O ...Ti valójában öten vagytok?

      Törlés
  9. arra szavaztam, hogy félek a blogbarátaidtól, de nyilván csak azért mert én ilyen vicces vagyok:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor te alighanem közén való vagyol, gerlicém...mer mi itten mind viccessek vagyunk

      Törlés
    2. :( Torzítjátok itt nekem az eredményt :(

      Törlés
    3. Ez a szép benne. Hogy nem kiszámítható a viselkedésünk. (Még) nem szavaztam. :)

      Törlés
  10. Válaszok
    1. sose tudom, hová írok.(ezt eggyelföljebb akartam).
      kézcsókom "dalma".

      Törlés
    2. :-))
      inkább ti szólítsatok dalmának mint a való világ mickának;-)

      Törlés
    3. Egyre kevesebben vagyunk itt olyanok, akiknek csak egy nevük van. :)

      Törlés
    4. dalma@
      Jaj Te vagyol az Micukám? Bocsi.Nem ösmertelek meg ebbe a narancsszín pólódba'.

      motyi@ Ja, ja...tán mán csak mink ketten.

      Törlés
  11. Nem találom azt a választ ami az enyém. Miért kell mindenkitől visszajelzés?
    Ha ezeket gondolnám nem olvasnálak. Jó a fanyar humorod,de hiányolom azt, hogy írj arról is amikor jól érzed magad a bőrödben.
    Érdekel az ami történik veletek. Kommentálni nem tudok és nem is akarok.
    Azért még lehetek hűséges olvasód?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig akkor írok, amikor jól érzem magam a bőrömben :)
      És köszönöm.

      Törlés
  12. Én azt hiszem, akik ezt a fajta kommentfalat kitalálták nem számoltak velünk.(illetve a általunk képviselt magasfokú felhasználói igénnyel.)
    (Én már azt se találom, hol szóltam ez előbb hozzá.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bárhová írod, megértjük :) Sztem jó h egyszerre több dologról lehet beszélgetni párhuzamosan.

      Törlés
  13. vannak olyan blogok amelyeket olvasok, de soha nem kommentelek. Na azokra inkább szörnyülködni járok :D de persze nem mindegyik. Csak kíváncsi vagyok mit írnak ott, azért olvasom őket. Általában csak időszakos olvasmányok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolod h sokan járnak hozzám szörnyülködni? :)

      Törlés
  14. én mindig nagy élvezettel olvasom a blogodat de nem akarok túltengeni, meg mostanában a gondjaim miatt csak olvasni vagyok képes, "írni" nem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Inkább azokra gondoltam akik sosem szólalnak meg. Szebb napokat neked!

      Törlés
  15. Bazzeg, az én blogomban mikor fog kommentelni Mikszáth Kálmán?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Mindig mondom h mázlista vagyok :)

      Törlés
    2. Szaván ne fogjam és kedvem szottyanjon egy Blogvizitálásra Kegyednél (Újvilágotmegjárt Mókusleányaszzony :)
      ...ezt a "Bazzeg"-re hol lelt reá? Merem remélni nem az én valamelyik művemben.

      Törlés
    3. Hát kend már arra sem emlékszik, hogy mit hordott össze?

      Törlés
    4. Arra emlékszem (Fejenátbucskázós Cinegemadaram), erre a "Bazzeg"-re nem emlékszem csak.

      Törlés
  16. Most kommenteljek, vagy szavazzak. Na jó, mindkettőt megteszem:)

    VálaszTörlés
  17. Én elég ritkán kommentelek - inkább nagyokat vihogok itten:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te nem számítasz a blogkukkoló kategóriába :)

      Törlés
  18. Oké, egy fontos hátráltató tényező, hogy freeblogosként körülményesebb (picikét)itt kommentelni :D

    VálaszTörlés
  19. en azert nem, mert nem tudom, mi az az URL cim :) ANelkuül meg csak nevtelenkent tudok. Vagy nem?

    VálaszTörlés
  20. én nem számítok ugye? mondjuk ritkán írok, az igaz, de véleményem mindig van. azé szavaztam, hogy érezd a felőlem érkező törődést is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Remek. Akkor a te szavazatodat is vonhatom majd le az eredményből :(

      Törlés
    2. mer neked semmi se jó. :(

      Törlés
  21. Mert vannak napok amikor beszélekbeszélekbeszélek, mindenbe belekotyogok, ...és vannak napok amikor csak hallgatni van kedvem. Itt vagyok minden nap, van amikor többször is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A sosemszólókra gondoltam :) Nekem sincs kedvem mindig beszélni. Szerencsére :)

      Törlés
  22. Szoktam erre jönni, csak mostanában nem nagyon vagyok beszédes. Még a linkedet is át kell írnom, vagy ezt is ki kell raknom. Tetszik ez a háttér. Olyan kedves. :P Bár, kicsit üti a blog címe. :) Ja, szavaztam is.

    VálaszTörlés
  23. Köszönöm.
    Nekem is tetszik az új háttér (különben nem raktam volna ki muhaha), talán szeretnék ilyen kedves lenni :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.