"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 14., kedd

Egy plakátról Valentin-napra

A Házasság hetének helyi plakátja finoman szólva nem telitalálat.
Épp a gyerekprogramok felől próbáltam tájékozódni a művelődési ház hirdetőtábláján, amikor megláttam.
Először a fotó ötlött a szemembe. Végül már egészen közelről tanulmányoztam, de még mindig nem vagyok biztos benne, hogy egy nő és egy férfi van rajta, nem pedig két férfi hímnemű ember.
Aztán a mottó, hatalmas betűkkel: "SZABADSÁG VAGY SZOLGASÁG". A plakáttervező nyilvánvalóan előbbit favorizálta, de így Valentin-napon megkockáztatom, hogy az egész egy ostobaság.
Mert ha valaki szolgaságnak érzi, ott nagyon nagy baj van.
És ha valaki szabad akar lenni, akkor még nagyobb baj van.
(Megjegyzem ez csupán helyi mottó lehet, mert az országos jelmondat: "Az elköteleződés ünnepe - Vágyni arra, ami a miénk".)
Szóval komolyan eltűnődtem, hogy valóban a Házasság hetét hirdetik-e, vagy esetleg valami ultraliberális ellenrendezvényt, amelyen "független egzisztenciák egyenrangú kapcsolatáról" lesz szó.

27 megjegyzés:

  1. Na majd jön jazoli, és ide is leírja, amit nekem írt az előbb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. LEÍRJA?? Esetleg idekopizza.

      Törlés
    2. Tényleg Motyi, ez a tegnapi téma tovább fejlesztése :)

      Törlés
    3. Inkább visszafejlesztése :)
      Belinkelem motyit
      http://motymoty.blog.hu/2012/02/13/arrol_hogy_abban_a_vilagban_ahol_az_emberek_nem_felelosek_a_cselekedeteikert_a_ferfiak_tehetnek_mind

      Törlés
    4. Igaz... Sok itten az "öreganyám" szemlélet, elmélet :D

      Törlés
    5. Képes voltál belinkelni a bejegyzést, amiben bejelentem, hogy leszbikus leszek?

      Törlés
    6. Amíg nem tetszem neked addig nem zavar.

      Törlés
    7. Na most h a fészbukon azt írtad szép vagyok, már kezdhetek aggódni.

      Törlés
    8. Fel kell mérnem a lehetőségeket ebben az új szerepben.

      Törlés
    9. Hát a sütit például nem szeretem.

      Törlés
  2. Azon gondolkozom, hogy oké, hogy vágyni kell arra ami a miénk, de a miénk-e? Kicsit sántít.

    (Ha egy bömbiről beszélnénk, -ugye- amit amúgy nem szoktunk, akkor teljesen más lenne a helyzet.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet ez sem volt jó példa, valószínűleg csak egy jó példa létezik, és az az atombunker.

      Törlés
    2. A "miénk" itt valószínűleg nem azt jelenti h a mi tulajdonunk, hanem inkább olyasmit h minket boldogít napról napra.

      Törlés
    3. Direkt nem akartam kiírni, nehogy én legyek a hunyó.

      http://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchen

      A vállalatoknál megtalálod. :)

      Tudod, itt estem orra, mikor lerohantam az olimpia dombról. :)

      Törlés
  3. Nem írok (azért sem), csak olvasok!

    VálaszTörlés
  4. anyám, Motyi leszbi? két napig nem voltam itt és mennyi minden történt...

    VálaszTörlés
  5. és persze megint ezzel a köcsög PALACKossal kommentelek. most megyek és letörlöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ráadásul fiatalabb vagy, szóval jobban kell tartanod motyitól is :)

      Törlés
    2. Még nem döntöttem el, h mi alapján fogom kiválasztani a nőket.
      Mondjuk ha nem kell sütit vinni, az nem baj. :)

      Törlés
    3. Van, akinél a vietnami zacskós leves a nyerő :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.