"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 23., csütörtök

Egyik kutya, másik ebül vész el

A hiábavaló harcot feladva a múlt héten beleegyeztem, hogy megrendelem a Kajlának az okostelefont amire vágyik (nem csak vágyik, hanem hónapok óta gyűjtögeti rá a pénzt, karácsonyra is azt kért a rokonságtól), másik szolgáltatónál, az egyszerűség kedvéért nevezzük mondjuk Telenornak.
A netshop honlapján több lehetőség közül lehetett választani a kiszállítás idejét illetően. (Sajnos olyan opció nincs, hogy "most azonnal öt percen belül", pedig igény lett volna rá.) A legkorábbi lehetőség a február 23. délelőtt 8-13 óra volt. Beikszeltem. És vártunk türelmesen. Illetve a Kajla naponta tízszer körbeugrálta a szobát azzal, hogy "mikor jön már a mobilom mikor jön már a mobilom jaj még négy nap jaj még három nap jaj még két nap..." stb., én pedig viszonylag türelmesen hallgattam. Aztán felvirradt a házhoz szállítás ünnepe, a Kajla szomorúan elment iskolába, abban az elkeserítő tudatban, hogy csak este láthatja az ő kicsi kincsét mert délután edzése van, én pedig már 8-kor felöltözve lestem a csengőt.
Délig. Akkor felhívtam új barátunkat (nevezhetjük ugye akár Telenornak is).

Az ügyintéző először megkérdezte, miben maradtam a munkatársukkal, amikor személyesen beszéltünk. Még nem telefonáltak, mondtam, ezért is kezdtem gyanakodni. Utánanézett és közölte, jelenleg az a készülék "készlethiányos". Ez érdekes, feleltem (miközben a vérnyomásom 70-ről 80-ra ugrott), erről vajon miért nem értesítettek sem a megrendelés visszaigazolásakor, sem azóta? Nem értesítettek? Nem, mondtam, sőt, a honlapon a "megrendelés állása: szállítás alatt". Nahát, tényleg. Megígérte, hogy kideríti, mi történhetett, aztán búcsút vettünk egymástól.
Két óra múlva hívott egy kollégája, hogy mégis van a raktáron olyan mobil, holnap tudják szállítani, vagy a jövő héten. Hozzák holnap, kértem, de jó lenne egy konkrét időpont, hogy ne kelljen megint az egész délelőttöt várakozással töltenem, MINT MA. Ááá, elnézést kérünk. Rendben. Majd telefonál valaki a futárszolgálattól, és meg lehet beszélni vele. Oké.
Ez volt kettőkor. Most este 7 van. Kezdjek aggódni??

12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Basszus nem gondoltam h képesek alulmúlni a másik csapatot... DE IGEN! :)
      Fél tízkor felhívtam őket, és többször tagoltan elmondtam h mi a helyzet, és h szeretnék megbeszélni egy hozzávetőleges időpontot, vagy legalább annyit kérnék h mondjuk délelőtt tízig jöjjenek, h utána el tudjak menni itthonról - MIUTÁN MA MIATTUK ÜLTEM ITT FÖLÖSLEGESEN. És a faszi újra és újra elismételte, h igen, egészen biztosan szállítani fogják HOLNAP. DE EMBER!!! mondtam, nem erről van szó, hanem h MIKOR??! Aszongya higgyem el, mielőtt jönnek, majd telefonálnak. De, mondom, az engem nem fog vigasztalni, ha délután fél egykor felhívnak... Akkor felajánlotta h ír a futároknak emilt. Hangsúlyozta viszont, h már azt is csak holnap fogják megkapni. Nem baj.
      Azt hiszem, ez egy szép barátság kezdete.

      Törlés
    2. Ja és a Kajlának fájdalomdíjként vettem egy menő fekete inget. (Ami nagy rá.)
      És én mit kapok?? :)

      Törlés
    3. De jófej anyuka vagy! Feléd pedig árad itt a sok olvasói szeretet :-)

      Törlés
    4. Köszönöm. De leértékelt ing volt :)

      Törlés
  2. A lényeg hogy ne idegeskedj, a végén megüt a guta ezzel az ugrabugra vérnyomással,a gyerekek még csak el lesznek nélküled (főleg ha megérkezik az okostelefon),de mi lesz a világgal anyusblog nélkül?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Egész nyugodt vagyok, kivéve amikor az események rávilágítanak, h tulajdonképpen tényleg ülhetnék itthon minden nap reggeltől estig :(

      Törlés
  3. Reggel 7.17-kor hívott a futár h útban van :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. :) Azóta már ideért. Nem gondoltam h helyszíni tudósításra vágytok :)

      Törlés
  5. Ha Kajla boldog, a funclub is boldog! Az éccsanyjának pedig riszpekt a kitartásáért :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) És azok után h ennyit hisztiztem, még mindig itthon vagyok pedig már 11 óra...

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.