"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 24., péntek

Embernek lenni jó!

A közelmúltban kiderült, hogy
  1. a Családfő nem szereti az avokádót,
  2. Tivadar sem szereti az avokádót.
Embernek lenni még akkor is jobb, ha sokat kell dolgozni, mert a Családfőt nem zárják be két napra egy ketrecbe egy halom szénával és egy avokádóval.

13 megjegyzés:

  1. Avókádót adtok a nyúlnak?? Lennék nálatok nyúl. :D

    VálaszTörlés
  2. Jobban jársz, ha magadra kened :) Szuper bőrápoló...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, a kemény magot is hámozzuk, lereszeljük, és kifőzzük belőle a pattanás elleni krém-alapot :))

      Törlés
    2. :D
      Na tudod ki fog kínlódni 1 darab avokádóval :)
      (Szerencsére a pattanásos korból már kinőttem :)

      Törlés
    3. A magot meg el akarjuk ültetni. Szerinted kikel?

      Törlés
  3. Igen, de nézz utána. Amit én tudok, hogy szereti a hűvös és nem túl világos helyet. Nekem legalábbis mindig ott kelt ki anno. Ritkán kell locsolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nálunk remekül fogja magát érezni :)

      Törlés
  4. Nekem tavaly télen kikelt... lett egy kb 20 cm-es vékonyka kis szára, és hozott a tetején 5 kis levelet. Aztán elfelejtettem meglocsolni, és annyira megsértődött, hogy nem nőtt tovább... Most tavasszal kiteszem az erkélyre, vagy megszokja, vagy elpusztul...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hétvégén elültetem. Szegény nehogy még magkorában kiszáradjon.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.