"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 8., szerda

Eredmény

Hivatalosan még van egy nap a közvélemény-kutatás végéig, de a szavazási hajlandóságotokat látva azt hiszem, nyugodtan eredményt hirdethetek.
A legérdekesebb tapasztalat, hogy - bár a felmérés a csöndes olvasókat célozta, vagyis azokat, akik sosem szólnak hozzá(m) - szavazatok jobbára az eddig is aktívaktól érkeztek. És ugyan tényleg nem látható a szavazók neve, de a kommentek alapján némelyiket azonosítottam.
Először is, az 1 db "utállak" az én voksom, amikor kipróbáltam, hogy működik-e. Az 1 db "félek, hogy beszólnak a blogbarátaid" saját bevallása szerint mickától származik, a 6 db "nem akarom, hogy bárki lássa, hogy olvaslak" közül egy, azt hiszem, cuckáé (remélem nem lesz belőle kellemetlensége, ha leírom...), a 8 db "nem jut eszembe semmi" közül kettő a zoliké, egy talán manóé (ebben nem vagyok biztos).
A megjegyzéseitekben sok elgondolkodtató észrevétel van, de így sem kerültem lényegesen közelebb ahhoz, hogy megtudjam: vajon aki nem kommentel, az miért nem teszi. Viszont úgy tűnik, aki nem szól hozzá, az nem is szavaz szívesen. Pedig azt terveztem, ezentúl gyakran rakok ki valamilyen közvélemény-kutatást, de ezek szerint egyszerűbb megkérdezni - amint arra motyi már rávilágított. Fel is teszem a kérdést: szeretnétek még szavazni? Vagy esetleg szavazzunk róla?...

35 megjegyzés:

  1. Van egy nem jut eszembe semmi tőlem is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont most nem írtam oda, hogy ki vagyok...

      Na ki vagyok? :D

      Törlés
    2. Na az legalább egy értékelhető szavazat :)

      Törlés
    3. Kevés volt az opcijó. Az kimaradt, hogy éppen dolgozok, és figyelő tekintetek követik minden ujjpöttyintésem, később meg már kimaradok a beszédfolyamból. Ez is ok :)

      Törlés
    4. Ühüm. Szóval az ujjpöttyintéseidet figyelik, de azt nem, h mit nézel a monitoron?... :)

      Törlés
    5. Most éppen senki nem figyel semmit. A helyem meg én választottam. Lehet próbálkozni lesni, mit csinálok a gépemen. :D

      Törlés
  2. Én nem szavaztam. Mert nincs olyan, ami rám jellemző módon akadályoz a nem kommentelésben. Két oka van egyébként, ha nem kommentelek.
    Az egyik ok nagyon egyszerű, egyszerűen nem szeretek igazán kommnetelni, jobb szeretek csendes olvasóként jelen lenni. Amiért kommentelek, annak igazi oka, hogy tudd, itt vagyok. Aztán olykor egész jól belejövök... ez olyan szégyellős kislány esete vagy mi... :-)
    A másik, ami miatt akár soha többé nem kommentelek egy blogon, ha nem kapok választ a hozzászólásomra. Na az olyat nem szeretem. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem zavarnak a csendes olvasók, csak érdekelt a miért :) De az is jó, ha beszélgetni lehet valakivel. Igyekszem válaszolni, néha abbahagyom, h ne tűnjön úgy h mindig az enyém az utolsó szó :) (Pedig minden nő azt szereti :))

      Törlés
  3. hehe, tényleg azt nyomtam, de nem azt akartam, hanem a fölötte lévőt. :D megugrott a kép ezek szerint. mondjuk, így se rossz. :DDD (félek a klán erejétől :D)

    és általában azért nem szoktam hozzád kommentelni, mert mire idejutok, már szekréderéknyi komment érkezik, legszívesebben mindegyikhez hozzászólnék, de arra meg nincs energiám/időm. és általában már régesrég elkanyarodtatok az eredeti témától. :D na ezír. :D

    (szavazni meg nem szeretek)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Motyi már az elején megmondta h az fog kijönni végeredménynek h vállalhatatlan vagyok :)

      Törlés
    2. tényleg megmondta. :D

      hát akkor ez van anyus, vállalhatatlan vagy, de a klán kitart melletted, látod?! :D

      Törlés
    3. Elég vicces kétszer egymás után leírva látni, hogy 'én megmondtam', főleg úgy, hogy igazából nem az lett a végeredmény. :D

      Törlés
    4. Dehogynem. Ha levonjuk az "ismerős" szavazókat :)

      Törlés
  4. szerintem poén. Mindenféle baromságot megkérdezhetnél. Én egy időben csináltam a blogomon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem igazán, de egyszer volt egy CSI-s szavazás, az pörgött. és egyszer tök sokan visszajeleztek a blogtalálkozóra, de aztán nem jöttek el. olvasni olvasnak, de ha aktívkodni kell, akkor már nem olyan bátrak az emberek. csinálj provokatív kérdéseket :-) hátha, akkor fognak.

      Törlés
    2. Ilyesmikre gondoltam h szereted-e a bundáskenyeret... szóval ennél provokatívabb legyen? :D

      Törlés
  5. :D nem, de ez pl. tök jó! képzeld, pont ezt vacsoráztam - futás után! persze így nem fogok lefogyni, de nagyon finom volt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. chipi neked nem megy ez a tudathasadás :D

      Törlés
    2. és megőrülök ettől, hogy véletlenül mindehova ezzel a kísérleti bloggal kommentelek...

      Törlés
  6. Én nem szavaztam, mert köztudottan félek az adathalászoktól (akik ugye ki tudja). De ezúton közlöm, hogy szívesen átveszek minden nyájas olvasót aki csalódottnak vagy megbántottnak érzi magát az itt a közelmúlt blogtörténései kapcsán. Gyertek át hozzám bizalommal! Az én blogomban nincs kötelező kommentlimit, akár bárlistások is jöhetnek. Ha már ott lesztek tapasztalhatjátok én "efféle" kommentvadász felmérésekkel nem zaklattam még soha Nyájas Olvasóimat. Hölgyek, Urak, elvtársak, Bajtársak, Polgártársak, Blogszerzők és Olvasók. Kedves Barátaim Ha jót akartok legyetek Tom Bombadil alias Bombadil Tamás blogjának rajongói!
    "amugy meg": Hajrá magyarország! Hajrá Magyarok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Toma! Küzdjünk ezentúl vállvetve a blogmarketing és az önreklám ellen!

      Törlés
    2. De még mindig nem írtál semmit!

      Törlés
    3. anyus$@: Na jó. De csakis sportszerűen. Mert egyébként nem vállalom.
      motymoty@: Kis cinegelány nem olvastál Petőfit?
      "Mily nagy vagy, te. s mentül inkább hallgatsz annál többet annál szebbet mondasz...stb.stb..."

      Törlés
    4. az elvtársak biztosan meg fognak sértődni a kisbetű miatt...

      Törlés
    5. Toma, csak nem Petőfi Sanyát idézed?? :D

      Törlés
    6. Ja, a Juliskás fazonról van szó? Miért nem ezzel kezditek..

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak úgy, mint eddig... :)

      Törlés
    2. ...no itten jól magadra is hagytalak, ahogy egy új szövetségest illik. :)

      Törlés
    3. Na kösz. Most töröljem én is? :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.