"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 24., péntek

Ezt a hepiendet ki kell pihennem

Gondoltam rá néhányszor, hogy teljesen fölösleges holmi mobilszolgáltatókkal folytatott csatározásaimról mesélni, de ma megnyugodtam, mert ha nem írom le a már három hónapja tartó, és virtuális szeppukukkal tűzdelt önsorsrontásomat az egyikkel, valamint heveny összetűzésemet újabb barátunkkal, akkor most nem értékelnétek eléggé a dupla hepiendet.
Mert a Sors nagy Rendezője ismét kitett magáért: reggel a futár megérkezett az okostelefonnal, két óra múlva pedig jött a postás, és levelet hozott, benne KÉT (!) FÜLHALLGATÓVAL - ez volt az a tartozék, ami miatt eddig hiába leveleztem az ugyfelszolgalatkukackapjatokbeponthu címzettel. Szóval, a Kajlának lett kettő darab használható készüléke.
Vagyis. Az új mobillal egyelőre remekül elvan a gyerek, csak telefonálni nem tud vele. Állítólag majd aktiválódik. Magától. 72 órán belül...
Mondtam a Kajlának, figyelje, egyszer csak életre kel. Esetleg beszéljen hozzá, hátha akkor hamarabb. Most kivitte az udvarra. Logikus, én is magamhoz szoktam térni a friss levegőn.

4 megjegyzés:

  1. Nem akarlak elkettyenteni, de az új mobiltelefonok nem szoktak nálunk maguktól életre kelni,átlagosan négy és fél ügyfélszolgálati látogatásba telik (a csendes-ülőstől az őrjöngősig),mire telefonálni lehet-elvileg, mert még kiderül, hogy rossz az aku, gyárilag rossz opció lett beállítva, a készülék nem kompatibilis azzal a kütyüvel,ami a telefonáláshoz kell, viszont az internet-bekapcsológomb remekül működik, ezért fizess be húszezer forintot, mert már három napja úgy maradt. Mire minden oké, addigra a telefon holt ciki lesz és az egész osztály azon röhög, milyen gagyi telóval jár a gyerkőcöd iskolába, szóval, vehetsz egy újat..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Még mindig tetszhalott állapotban van... Vagyis a gyerek talált az udvaron valami netfoszlányt, úgyhogy már szedett le rá játékokat :)
      Feltöltőkártyás, és amíg nem kapcsolódik be addig nem töltök rá egy fillért sem.
      Új telefonja pedig akkor lesz, amikor vesz magának.

      Törlés
  2. No, látszik, hogy én kezdő, kispályás anyuka vagyok, aki még csak most mászik le a falvédőről,rájöttem, hogy az a nagy-nagy életbölcsesség fogott meg a soraidban!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nem volt olcsó tapasztalat, h gyereknek csak feltöltőkártyás mobilt szabad venni :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.