"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 28., kedd

Fél tízkor 2.

Dráma a gyerekszobában: lefekvéskor a ded nem a Kajlához bújik oda, hanem a Nagyfiúhoz, átöleli a nyakát és puszikkal halmozza el. Kajla teljesen összetörik, féltékenységi rohamában plüssmalacot dobál, de így sem sikerül visszacsábítani a dedet. "Engem már nem szeret" - zokogja.

15 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok, hogyan fogja visszacsábítani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha vége a síszünetnek és a Nagyfiú visszamegy a koleszba, akkor már biztosan jó lesz ő is a kis ribinek.

      Törlés
  2. Ez igazán nem szép a Dedtől. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a barátnője (?) is kiírta a fészbukra h Robert Downey Jr.-ba szerelmes. Csapás csapás hátán.

      Törlés
    2. Azt hiszem én is hisztirohamot kaptam volna, ha az öcsém ezt csinálja. :(

      Szerencsére nem csinálta.

      Törlés
    3. Mindig te voltál a kedvence?

      Törlés
    4. Nálunk csak közte és köztem volt viszonylag nagy a korkülönbség. (4-7-11)

      Törlés
  3. Óh ezek az érzékeny kamaszlelkek... :)

    VálaszTörlés
  4. Hű, már ezért is érdemes lehet 5 gyereket szülni, hogy egymást szekálják, ne az anyjukat. Szeintem nagyon édes Kajla reakciója :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor úgy látszik, az öt nem elég, mert még mindig jut szeka az anyjuknak is :)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Hogyne, még azt is zokon veszi amikor a ded az apjához bújik és nem őhozzá :)

      Törlés
  6. szerintem a ded érezte, hogy a nagynak valmiért jobban kell most egy szeretetadag.
    az ilyen "dedek" még tudják. :). klasz kis csaj, nem fogja cserben hagyni kajlát sem.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.