"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 27., hétfő

Fél tízkor

Ha az ember hülye kérdést tesz fel a gyerekének, ne csodálkozzon, ha bosszantó választ kap.
Na, vajon mit felelt arra, hogy miért nem tanult egy kunyi hangot sem egész nap, amíg mi meglátogattuk a nagyszülőket, ő meg otthon maradt olvasónaplót írni?
  1. Megcsináltam az olvasónaplót, aztán kitakarítottam és rendet raktam a szobámban, és annyira elfáradtam, hogy már nem bírtam tanulni.
  2. Délutánra hagytam, de nagyon hamar besötétedett, és áramszünet volt, a zseblámpámat pedig nem találtam.
  3. ELFELEJTETTEM.

22 megjegyzés:

  1. Lehet persze h inkább díjaznom kellene h nem talál ki nyakatekert magyarázatokat. De az igazi őszinteség az lenne h "megvolt a felvételi, ebben a félévben már nem tanulok".

    VálaszTörlés
  2. :D
    Tök jó a neveltetése Kajlának. Fő az őszinteség.
    Kell ennél több? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Érdekes, pizzáért elmenni nem felejtett el.

      Törlés
    2. Zseniális a biológiai órája :D
      Ugye... ilyen uncsi olvasónaplók, azok meg nem a "rendszer" részei :)

      Törlés
    3. Csak az a kár, h ami nála a rendszer része, abból nem lehet megélni.

      Törlés
    4. Einstein is megbukott matekból ;)

      Törlés
    5. http://www.kazmereshuba.hu/kepsorok/index.php?action=full&picture=kazmereshuba_2_0513.jpg

      Törlés
  3. Miért, ha otthon vagy, tanult volna? Az "elfelejtettem" meg jobban hangzik, mint az "eszembe sem jutott".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az "eszembe sem jutott"-at nem mondhatta, mert nap közben kétszer telefonáltam neki h ugye tanul??

      Törlés
    2. hú, akkor tényleg csak a rendrakás marad mint indok

      Törlés
  4. Pizzáért azért tudott elmenni, mert biztos van az utcában közvilágítás és nem kellett a zseblámpa.
    Vagy valamit félreértettem? Nem a 2. volt a helyes válasz?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Pizzáért már délben elment, akkor még világos volt :)

      Törlés
    2. amikor pizzáért ment még eszébe volt, hogy tanulnia kell. Utána felejtette csak el :D

      Törlés
  5. Ő legalább képes megfeledkezni róla...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Talán nem eszel elég pizzát :)

      Törlés
    2. Á, nekem arra régebben a sör vált be nagyon...

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.