"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 2., csütörtök

Főzzünk együtt!

S.O.S.  Ti hogyan rétegeznétek?
  1. Hagyma, krumpli, tarja, gomba.
  2. Hagyma, gomba, tarja, krumpli.
  3. Hagyma, krumpli, gomba, tarja.
  4. Hagyma, gomba, krumpli, tarja.
  5. Hagyma, tarja, gomba, krumpli.

12 megjegyzés:

  1. Alulra a krumplit, a gombát a tarjára, a hagymát a krumplira vagy a gomba mellé.

    Lesz hozzá vmi szósz is? Kis tejfölt tehetnél rá.

    ha így nem tetszik, akkor 1.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja tejföl lesz rajta. Meg egy kis szalonna alatta a testsúlykontroll érdekében :)

      Törlés
    2. Tehát hogyan? Krumpli, hagyma, tarja, gomba?

      Törlés
    3. A szalonnát is lehet kicsit feljebb tenném. :) De amúgy jó a sorrend, tetszik. :)

      Törlés
    4. És ma igazi tejföl lesz rajta, nem romlott joghurt, mint tegnap :)

      Törlés
    5. Jó sok lett a krumpli meg a hagyma, és találtam egy kis paradicsomot is :) úgyhogy most valami olyasmi lett h szalonna, krumpli, hagyma, tarja, hagyma, gomba, paradicsom, hagyma, krumpli.

      Törlés
    6. és még reszelt sajt a tetejére :D

      Törlés
  2. amúgy ezeknél tényleg számít a sorrend?
    nekem csak az a fontos hogy a legfölső réteg tejföl vagy sajt legyen:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztem számít valamennyire, de ha ilyesmiket bárhogy összeraksz, rossz nem lehet :)

      Törlés
  3. Számít a sorrend, mert ha a krumpli megy alulra, arra rácsorog minden jóság ahogy sülnek, és akkor lesz igazán nyamnyam.
    Szerintem....

    VálaszTörlés
  4. mire végigolvastam, összefutott a nyál a számban...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem meg amíg sült... Aztán mire kész lett, elment az étvágyam :( de azért megkóstoltam, jó.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.