"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 2., csütörtök

Hány kiló vagy?

Döbbenetes, hogy a statisztika szerint mennyire érdekelt Benneteket a testsúlyom. Nem gondoltam, hogy ez ilyen lényeges információ, de ha igen, szívesen teret adok egy erre épülő ismerkedésnek.
Szóval: hány kiló vagy?

42 megjegyzés:

  1. A kérdés nem túl népszerű... De ugye egy ilyen vasággyal is csak 50 kilós ezt nem is értheti :D
    (apropo... a magasság az nem is számít csak a kilók?! :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármely méretedet megadhatod... ööö mondjuk azért nem szeretnék itt társkereső oldalt indítani :D

      Törlés
    2. Társkereső?!
      Esetemben max óriás keresőről lehetne szó. De ebbe kicsit belefáradtam mostanság. :D

      Törlés
    3. Asszem neked már így is elég társad van...

      Törlés
    4. Pontosítok. Nekem nincs egyetlen igazi társsam sem. :(

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Remek :) Nem gondoltam h akad ilyen bátor ember :)

      Törlés
  3. ha bármilyen méret jöhet, akkor 38,5:-) és ez nem a lázam:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ez sem rossz játék. Írunk mindenféle méreteket és a többieknek ki kell találni h mi az.
      Tippelek: cipő?

      Törlés
  4. ...és mielőtt találgatásokba bonyolódnál ez nem a magasságom...vagy mit tudom én.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Már éppen valami hasonlót akartam kérdezni :)

      Törlés
  5. Én azér' nem mondok semmit értékejimrő' mer' engem már mind láthattatok itten. (Gondolom midőtöknek van otthon egy két letőtött műjalkotás a hallhatatlan "Kovi" örökződgyeiből...hát ez van. Valamibő éni köll az embernek.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Illen nehíz időkbe jó ha van az embernek mihez nyúni.

      Törlés
    2. Az a'! Avval vígastsztallom én is a zasszonyt: "e' van fijam evvel kő beérnünk.

      Törlés
  6. 50. Segítek egy kicsit: mérlegünk nincs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyire nem voltam leleményes, de nem hiszem, h kitaláljátok. :) Nem is értem hogy jutott eszembe.

      Törlés
    2. végre valamiben egyezünk. Te annyi kiló vagy, amennyi éves én. (bár nálam még van pár nap híja)

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. Még várnod kell egy "kicsit".

      Törlés
  7. ja hogy ez nem a súlyod. Bicepsz méret. (hidegen vagy "begyúrva"?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen időben? A bicepszemet majdnem átérem a kezemmel, úh azt hiszem az egy kicsivel kevesebb. :)

      Törlés
    2. A bicepsz is összemegy hidegben??

      Törlés
  8. lehet (csak:)az ujjaid hosszúak.

    VálaszTörlés
  9. Hiába írtam le, hogy hány kiló vagyok, engem nem dicsér meg senki, hogy bátor vagyok? :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Harmadiknak már nem kunszt.

      Törlés
    2. nagyon gonosz vagy. le is törlöm.

      Törlés
    3. Megjegyeztem. 58. De voltál már 60 is.

      Törlés
    4. újra ki kell nagyítanom azt a kölcsönlaticeles képet, hogy lássam ez az 58 kiló hogyan oszlik el.

      Törlés
    5. Nagyjából úgy mint ahogy anyuson a 45. :)

      Törlés
  10. csalni lehet? vagy egy optimista adatot megadni? Feladvány:a súlyom a magasságom (ami valaki szerint alacsonyság) durván a fele. Na hány éves a hajóskapitány?

    VálaszTörlés
  11. Válaszok
    1. Vérnyomás?? :) Nem figyeltél, szittyazoli 103 :)

      Törlés
  12. Akkor ő nyert, mellbedobással :)

    VálaszTörlés
  13. Zseniális ez a beszélgetés! Halálra röhögtem magam :-)
    A kilóimról meg: sajnos 10-zel több, mint ami vállalható lenne :-((((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, olyan nincs. Tíz az nem is látszik :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.