"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 28., kedd

Hogyan NE tisztítsunk cipőt

Ne próbáljuk a csizmára száradt sarat úgy eltüntetni, hogy hóval dörzsöljük (puszta kézzel), mert sokáig tart, és lefagynak az ujjaink.
Ne mászkáljunk a havas udvaron körbe-körbe négykézláb, kezeinken a tisztítandó bakanccsal, lábunkon papuccsal. Ha mégis ellenállhatatlan vágyat érzünk minderre, akkor legalább sötétedés után tegyük.

16 megjegyzés:

  1. Most valamelyik gyerekedről beszélünk, vagy megtaláltad a dugi pálinkát?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nagyon utálok cipőt pucolni, és azt gondoltam így egyszerűbb lesz mint jó meleg vízzel...
      De most jól esne egy kis pálinka :D

      Törlés
    2. ...Ja és a nagylányom csizmájáról van szó, ami sajnos nem jön rá a lábamra, pedig úgy egyszerűbb lett volna.

      Törlés
  2. :-))) én Kajlára tippeltem:-))

    VálaszTörlés
  3. nyugtass meg, hogy nem te négykézlábaztál fényes nappal? :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért, csak hatvan lakás ablakai néznek az udvarra... meg a szomszéd ház...

      Törlés
  4. a cipőpucolásnak kevésbé macerás módját nem ismered?

    VálaszTörlés
  5. Ígérem, csak sötétedés után fogok ilyesmire vetemedni!

    VálaszTörlés
  6. van ennél rosszabb is...kutyaszart tisztítani hóval. rohadt büdös is. még másnap a tizedik alapos kézmosás után is úgy érzed valami maradt belőle a kezeden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      De miért kell megtisztítani a kutyaszart??

      Törlés
    2. :D látod milyen hülye vagyok?

      Törlés
  7. Ha olyan jól felszerelt háztartásom lenne, mint neked van, én nem hagytam volna ki az udvari körmenetből a WU2-t (korpásodás ellenit) és a cuki szájú macit sem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretném hangsúlyozni h ez nem egy jótékonysági fellépés volt azon szomszédoknak, akik unják/hiányolják a Győzike show-t, hanem komoly háztartási munka.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.