"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 13., hétfő

Nemet mondani

Kaptam egy kérdőívet, minden pontban igennel, vagy nemmel kell válaszolni.
Sajnos, egyetlen határozott nemet sem sikerült találnom.
Ez megmagyarázza, miért nem lett belőlem semmi.


  • Gyakran mondok igent, amikor legbelül nemet szeretnék mondani. 
  • Jobban szeretem nem kimutatni azt, amit gondolok, vagy érzek, hogy a konfliktusokat elkerüljem. 
  • Félek kritizálni, utasításokat adni és megmondani az embereknek, amit gondolok. 
  • Nem merek visszautasítani feladatokat. 
  • Ha bemegyek egy idegen helyre, úgy érzem, mindenki engem figyel. 
  • Félénk vagyok és leblokkolok, ha nem érzem teljesen mások támogatását. 
  • Néha mondják rólam, hogy túl csendes, gátlásos vagyok. 
  • Általában feszült vagyok, ha ismeretlenekkel találkozom. 
  • Nézeteltérés esetén a teljes kompromisszumkészség (önfeladás) sem áll távol tőlem. 
  • Ha csak lehet, kerülöm mások tekintetét.
  • Nehezemre esik az ismerkedés, táncolás egy ismeretlen partnerrel. 
  • Nem szeretek egyedül lenni a véleményemmel egy csoporton belül, ebben az esetben inkább hallgatok. 
  • Félek közönség előtt beszélni, ilyenkor leblokkolok.

15 megjegyzés:

  1. Semmi? Most azokat is magadra haragítod, akiknek ez a semmi az álmuk.

    Vagy a kamuzott foglalkozásuk.

    Hehe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aztán majd olvasgathatjuk egymást. :D

      Törlés
    2. Akinek ez az álma, annak nem semmi.

      Törlés
    3. Azt meg már meg sem merem kérdezni, hogy ezek után, legközelebb milyen foglalkozást fognak hazudni magukanak?

      Törlés
    4. Kellett neked új blog, most gondolkozhatom azon, hogy kitöröljem-e amit írtam. :)

      Törlés
    5. Erre most hogy válaszoljak nemmel?? :)

      Törlés
    6. És ha valójában igent akartam írni, csak nem akartalak megbántani? :)

      Törlés
    7. :D Akkor nem írtál volna semmit.

      Törlés
    8. Bántsalak meg azzal h nem válaszolok...?

      Törlés
  2. És akad ennek valmai kielemzése is talán? Vagy? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd valamikor. Szakdolgozathoz kell.

      Törlés
  3. Szerintem ezek a válaszok 10 emberből nyolcra igazak. Legalábbis rám is:))

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.