"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 5., vasárnap

Sajnos

Nem ért egészen váratlanul, amikor ma este fél kilenckor derült ki, hogy a kajla még nem pótolta a két nap hiányzás miatt mulasztott tananyagot és leckéket.
És az sem, amikor háromnegyed kilenckor közölte, hogy készen van.
És az sem, hogy látványosan vérig sértődött, amiért nem hiszek neki.

5 megjegyzés:

  1. ejnye, mi ez a bizalmatlanság? ebben a felgyorsult világunkban már a tanulás is szupergyors (mondjuk én is mindig szívgörcsöt kaptam látva a magzatkáim "tanulási" módszerét

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Kíváncsi vagyok a szupergyors jegyekre amiket majd most kap.

      Törlés
    2. Neki legalább van házi feladata. Az enyémeknek egy időben érdekes mód soha nem volt semmi.

      Törlés
    3. :D Az első hat évben neki sem volt. Sőt, az ellenőrzőjét is mindig épp akkor szedték be amikor meg akartam nézni.

      Törlés
    4. Úgy értem az első hat iskolaévben.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.