"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 25., szombat

Szóbeli

Nagyon vicces volt, hogy a szülők sokkal jobban izgultak, mint a gyerekek.
Az egyik anyuka odajött hozzám, tudom-e, mit szoktak kérdezni, és hogyan készült a Kajla a felvételire, amikor azt mondtam sehogy, akkor úgy meredt rám, mintha valami ritka rágcsálót látna, aztán ott, a folyosón elkezdett évszámokat és verset tanítani a fiának.
Eközben a Kajla a fotókat és tablókat nézegette, az őgyelgés során pedig pormentesítette a falat és a lépcsőkorlátot a fekete kabátjával.

19 megjegyzés:

  1. :-)) nagyon szeretem, hogy Kajla olyan normális, igazi gyerek...:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Köszi, egyébként azt mondta jó fejek voltak a felvételiztetők, végig vigyorogtak...
      Sztem meg én voltam jó fej, nem mentem be vele mert nem akarta - meg kicsit féltem is, mert az előző szóbelin kérdeztek tőle valamit, amire nem tudtam volna válaszolni, nagyon gáz volt :)

      Törlés
    2. Nem csodálom a felvételiztetőket. Én ott se voltam, mégis (látatlanban is) itt vigyorgok magamban.

      Nálunk két gyerek van, két ilyen felvételi sorozatot csináltunk végig...
      Az egyik: "Hát igen kérem. jól látják, enyém a gyerek...Igazán köszi. De t.képpen nem az ő érdeme, nem tehet róla,...nagyon jó genetikai állományt örükölt - persze főleg tőlem. :*) hüpp.hüpp"
      a másik: " jaj istenem! anyám ! miért? miért? MIÉRT? :****( hüpp. hüpp."

      Törlés
  2. A szülők is bemehetnek? Ezeknek a szegény mai gyerekeknek már egy perc nyugtuk sincs?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt bemehettek. De sztem is nyomasztó lehet ez a gyereknek. Legalább is én utáltam volna. Szerencsére nekem annak idején nem volt felvételi a gimiben.
      (Persze majd megölt a kíváncsiság.)

      Törlés
  3. Anyuka aki a folyosón még verset magoltat?!? Na nem azért, de ha ott bestresszeli, nyilván remekelni fog a gyerek.
    Úgyis az eddig összeszedett tudása, na meg az ellenállhatatlan személyes vonzalma juttatja Kajlát sikerre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nem magoltatta, hanem ő hadarta el neki... Biztosan sok megragadt belőle.
      A Kajlának ez harmadik helyen megjelölt gimi, de persze azért nem lenne baj ha sikerült volna a felvételi. Sajnos az írásbelije pocsék lett.

      Törlés
    2. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Akkor tessék már optimisátnak lenni :D
      Tudod. remény hal meg utóljára ((mert ő a gyilkos))

      Törlés
  4. A lényeg, hogy a gyereked megőrizte a nyugalmát. A "portörlésért" remélem pluszpontokat kapott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha látták volna, talán díjazzák :) De amikor bement, lerángattam róla.

      Törlés
  5. Öööh, ha úgy alakul, hogy Kajlát felveszik a gimibe, és ott lesz egy tanárbácsi, aki ügyes kezű anyukákat keres, akkor lehet, hogy esetleg az én "kajláim" is megpróbálnák azt a sulit, úgy látom egy portörölgető elkélne oda.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon remélem h az első helyen megjelölt gimibe (is) felveszik :)

      Törlés
  6. Óh, az is jó lesz nekünk, most derült ki, hogy a rendellenes fogazatomtól fáj a pofám, fogszabályzót kapok, szóval tényleg már csak a kezeimben bízhatok...
    Bocs, ígérem, többet nem gusztustalankodom az oldaladon, csak azzal a szopó-macival nem tudok megküzdeni, de már egy egész pszichológus csapat dolgozik rajta...
    ja, még csak annyit, kipróbáltam a WU2-t, nagyon jó szagú lett a narancsbőröm...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      A szopó-maci tényleg remek, és még mindig akciós, a hétvégén felvetettem h esetleg vehetnénk még egyet h tudjanak vokálozni...

      Törlés
    2. WU2-t nem szabad jószagú narancsbőrre használni, mert azért nem (nem azért) fizettétek ki a marketingköltséget.

      Törlés
    3. Viszont ennyi marketingelésért már kaphatnék egy kartonnal :(

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.