"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. február 22., szerda

Véletlen egybeesések

Amíg délelőtt a deddel a baba-mama klubban voltam, a Kajla egész végig olvasott, PONT AZELŐTT kapcsolta be a tévét, amikor beléptem az ajtón.
A könyvben PONT OTT tartott, mint reggel.
Semmi lecke vagy pótolnivaló nincs, mert PONT MOST az összes tanár beteg. (És ez minden alkalommal így van, amikor ő hiányzik.)
A számítógépes játékideje PONT AKKOR telt le, amikor rákérdeztem.
Ma is PONT OLYAN balekanya vagyok, mint az elmúlt 16 évben.

2 megjegyzés:

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.