"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 7., szerda

Babamama

A mai bmk-ra több mint egy óra késéssel érkeztem, ami elég szép teljesítmény, tekintve, hogy a Kultúr a házunkkal szomszédos épület, tehát jó iramban kettő, sétálva három perc az út. De van, ahonnan nem lehet eleget késni, a maradék egy óra is túl hosszúnak tűnt, és úgy lefárasztott, mintha nem némán ücsörögve töltöttem volna, hanem valami extrém kalandpályán. A bmk az egygyerekesek sportja - és ez nem nagycsaládos gőg, hanem ténymegállapítás.
Mindezt csak azért írtam le, hogy valaminek a végére odabiggyesszem a kérést: szavazzatok Micimackóról! (Balra fönt.)

8 megjegyzés:

  1. Üdv!

    Lám, Füles messze elhúzott.
    Nekem is részem van benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Füles tényleg jó fej, bár nekem más a kedvencem :)

      Törlés
    2. Kanga? Tán Tigris?
      Csak nem Nyuszi? :-)

      Törlés
    3. Na jó, enyém az egyik malackás szavazat :)

      Törlés
  2. Én imádok babamama klubba járni, főleg, mivel csak én és a tesóm látogatjuk a gyerekeinkkel, a vezető pedig egy tökjófej nő. Na jó, néha betéved 1-1 outsider, de őket hamar kiutáljuk.

    VálaszTörlés
  3. Vicces, pont a napokban olvastam, hogy a magyarok nagy része Fülessel azonosul :D Azt hiszem, ez majdnem mindent megmagyaráz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval a tízmillió Füles országa vagyunk? :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.