"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 26., hétfő

Begeman a török nyelvcsaló

A Családfő azt álmodta (!!!), hogy ezzel a címmel látott egy bejegyzést a blogon.
Szerencsére felébredt, mielőtt elolvashatta volna.
Ha éppen unatkoztok így hétfő délelőtt, kitalálhatjátok a címhez a sztorit.
Úgy is mondhatnám: PÁLYÁZAT! A győztes írásmű szerzőjét virtuálisan megtapsoljuk.
Ez a kommentekre vonatkozik

23 megjegyzés:

  1. A Családfő milyen blogokat olvas?? (Szerintem lebukott.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Már ez is sok neki :) Itt olvasta.

      Törlés
    2. Amúgy nem túl meglepő, a törökök mind nyelvcsalók.

      Törlés
    3. Remélem lesz ennél fantáziadúsabb pályamű is :)

      Törlés
    4. Nem mondtad, hogy CSAK pályaműveket lehet. De akkor inkább csöndben maradok.

      Törlés
    5. Persze, sértődj csak meg.

      Törlés
  2. Csak h lássátok nem gondolok túl hosszú és bonyolult történetekre, leírom mi jutott eszembe zuhanyzás közben.
    Egyszer régen a törökök nyelvhosszúsági versenyt rendeztek. Egy Begeman nevű csaló azt hitte, a zsűri elnöke, Mehemed még sosem látott tehenet, ezért nem fog lebukni azzal a marhanyelvvel, amit a szájába tett. Tévedett, mert ez a Mehemed annak a Mehemednek az unokája volt, ezért már pici korában elvitték a legelőre és a vágóhídra teheneket nézni. Így Begemant kizárták ebből a versenyből és előre minden versenyből, ami testrészek nagyságával kapcsolatos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nyelvcsaló amúgy egyértelműen az az ember aki orális szexnél segédnyelvet vesz igénybe, de sajnos nincs már kedvem kifejteni bővebben.

      Törlés
    2. Nem, ez konkrét csalás, a törökök (az amsterdami törököket leszámítva) viszonylag visszamaradottak techikai újítások terén, ezért a nyelvcsaló általában egy ágy alatt megbúvó másik egyén, nagyon extrém esetben még az is előfordulhat, hogy az egyik ferde hajlamú feleség az, ami csak azért kellemetlen, mert önmagánál nem bevethető, ellenben tud a csalásról.

      Törlés
    3. Na tessék most miattad ki kell tennem a 18-as karikát.

      Törlés
    4. Miattam? Hát ki álmodik itt nyelvcsalókkal?

      Amúgy nagyon szép a karika, figyelemfelkeltő is. :D

      Törlés
    5. Még mindig nem értem h ha minden török nyelvcsaló, akkor miért van erre szükség egyáltalán?...

      Törlés
    6. Először azt hittem. De aztán rájöttem, hogy nem arról van szó. Hanem arról amit utána írtam.

      Törlés
    7. Gyanús nekem ez a tájékozottság.

      Törlés
    8. Nem értem mi olyan meglepő ezen, én is azt álmodtam mint Bélád, csak később keltem, (és még el sem késtem) és még pont volt időm elolvasni a bejegyzésedet.

      A minden török nyelvcsaló az ébredés utáni konfúz állapotra vezethető vissza, de azóta már sikeresen rekonsruáltam az egész bejegyzést.

      Törlés
    9. Köszönöm. Bár nem tudom örüljek-e annak h közös álmaitok vannak.

      Törlés
    10. Ez csak azért van, mert te írtad. Közös olvasmányok néha szülnek közös álmokat.

      Törlés
  3. Senki nem próbálkozik újabb történettel?? :(

    VálaszTörlés
  4. A TSZ törkországból importált tenyészbikájának balladája.

    Vót egy bika...

    ...a neve legyen (megszokásbó') "Mehemed"
    Mer' hogy ő se látott odahaza tehenet...

    Nem látott se fehéret, se feketét se tarkát...
    Mi célból csapja föl előtte sok tehen a farkát?
    Igy nem élve (vissza) soha a helyzetível...
    Csak nyaldosta a tőgyeseket egyre. (szerte szíjjel.)

    VálaszTörlés
  5. ...csak szolídarációból írtam, hogy ne lógjak ki a csapatbó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez igazán remek volt. Mondhatni tanulságos :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.