"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 28., szerda

Bővebben

Szóval, mit tesz a balga szülő reggel?
  1. Ébredés után hosszan bámulja a falon a gimis osztályképeket, és sajnos kiszámolja, hogy már több mint 25 éve készítette őket.
  2. Kávézás közben megnézi a gyerek internetes ellenőrzőjét.
  3. Őrjöng.
  4. Telefonál.
  5. Őrjöng.
  6. Telefonál.
  7. Őrjöng.

14 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Mert a gyerek túl messze van ahhoz h fenékbe rúghassa.

      Törlés
  2. aha :D aszittem valami baj van a telefonnal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A telefon remek. Csak a gyerek nem veszi fel, mert állítólag A PÁRNÁJA ALATT VAN. Egy hete.

      Törlés
    2. :D A párna meg az ágy alatt, az ágyon pedig a szekrény..

      Törlés
    3. Valahogy így.
      De mindez nem zavarja abban h zenét hallgasson vagy játsszon rajta.

      Törlés
    4. Nem lehet egyszerű anyának lenni. És azt hiszem ezen a mobiltelefon feltalálása sem segített sokat.

      Törlés
  3. Amikor reggel olvastam valami hasonlóra gondoltam... és így kommentáltam magamban: ajajjajj..

    VálaszTörlés
  4. Már akartam kérdezni,működik-e az okostelefonotok. De hisz ez jó hír, ezek szerint igen, csak a gyerek nem működik. Legalábbis nem tökéletesen:).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez másik telefon. És másik gyerek :)

      Törlés
  5. én valamiért tudtam mi lehet a gond:-))
    de valaki magyarázza már meg miért éppen a párna alatt kell tartani a telefont? ezt tanítják a hogyan kamaszodjunk iskolában? (muhaha, hogyankamaszodjunkiskola)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért ott? Hogy takarodó után kéznél legyen. Máskor viszont ne zavarjon.

      Törlés
  6. a gyerekek telefonja csak akkor működik, ha nekik van szükségük valamire (nálunk is így működik, egyébként elérhetetlenek)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nála elég jól bevált h ha három napig nem hív vissza megvonom a zsebpénzét... de amikor vaj van a fején, akkor még ez sem érdekli.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.