"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 18., vasárnap

Csevelyfoszlány

- ... folyton hívogatni kellett őket, hát gondolhatod, egy hónapba telt mire megkaptam a pénzt... hatszázezerbe került, hogy ne legyen tejem.
- Én két évig szoptattam, nem akarta abbahagyni az Istennek se, már bekentem ketchuppal és mondtam neki, hogy véres, de az se zavarta. Aztán egyszer felhúzta a pólóm a villamoson, mint a cigóknál, na akkor azt mondtam vége, két hétig üvöltött, de nem kapott többet...

12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Előttem beszélgettek egy büfében.
      Nem hiszem h ilyesmivel dicsekednék :)

      Törlés
    2. Na így írjon az ember elrettentő példát :D

      Törlés
  2. Hatszázezerbe került, hogy ne legyen teje??? Ez milyen módszer??

    Áááá :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami járandóság miatt állítólag annyit idegeskedett h elapadt neki. De ebben nem hiszek. Mármint abban h még mindig cicizik a gyerek és nem indul be neki újra.

      Törlés
  3. Ketchup? Szegény gyerek valószínűleg kevesebb horrort nézhetett az anyjánál. Próbálhatta volna rögtön erős paprikával is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából az erős paprikát is említette a ketchup mellett, de azt már le sem írtam, annyira valószerűtlen.

      Törlés
  4. tegnap este félálomból hangosan felröhögtem azon, hogy azt hittem ezt te csináltad :-)

    VálaszTörlés
  5. Te jó isten! Hová lettek az emberek a földről?!?!?! Ugye vannak (VAGYUNK!?!??) még imitt-amott?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez semmi, de gondold el az milyen lehet aki beírja a gugliba h "kombinált fogó a punciban" (most néztem meg a legutóbbi keresőkifejezéseket)...

      Törlés
  6. Ó, ketchup és erős paprika... a csúcs, amit hallottam, a csirkeepe (!) volt...

    áááá fogó... és idetalált??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, kombinált fogóról már tényleg írtam...
      CSIRKEEPE?? Eddig ilyesmit csak az ujjszopással kapcsolatban hallottam. Ki képes ezekkel bekenni a mellét? :( És a gyereket akarta elriasztani, vagy a férjét? :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.