"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 12., hétfő

Díj

Hol élünk, kérdem én, ha a Providentet kitüntetik???
Igaz, nem a Szociálisan Érzékeny Uzsorás Érdemkeresztjét nyerte el, hanem a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat, de azt immár másodszor, sőt, egyszerre két kategóriában, személyes és telefonos kapcsolattartásban egyaránt.
Kíváncsi lettem és utánanéztem - a Telenor a második, a Telekom a harmadik.
Most már egyáltalán nem csodálkozom, hogy harmadszor is megkaptam a mosolygósmaci (mások szerint macisegg) díjat.

motymoty-tól

5 megjegyzés:

  1. Jaj. Szóval még az időzítés is kiváló volt. :D

    Erről már viszont nem én tehetek. Huh.

    Gondolom semmivel sem kerülök jobb helyzetbe, ha megjegyzem, hogy te sokkal jobban megérdemelted.

    VálaszTörlés
  2. Esetleg majd csomagolok is egy kis sztrapacskát. Bár ki tudja, hogy fog sikerülni.. Ha rossz lesz nem kell vinned.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan finom lesz. És akkor kapsz tőlem egy gasztroblogger díjat :D

      Törlés
    2. Az nagyon remek lesz. :D

      Lehetne pl. egy szép csülök. Olvasható bötűkkel.

      Törlés
  3. Most azon gondolkodom, hogy hogyan lett ez mosolygós maci? Simán lehet, hogy sír. Külöben minek hajtaná le a fejét?

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.