"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 13., kedd

Edzésprogram, újratöltve

Mintegy öt évvel a legutóbbi próbálkozásom után tegnap este ismét futni indultam.
A Családfővel. Nagyon kellett röhögnöm magunkon, ezért próbáltam valami komoly dologra gondolni.
Az egyetlen komoly dolog ami eszembe jutott az volt, hogy mennyire utálok futni. De ez kitartott amíg haza nem értünk.

11 megjegyzés:

  1. Dehogy utálsz! No el kell beszélgetnünk úgy látom! Szombatonként úgyis mindig Óbudán futok, tartok neked egy fejtágítást valamikor arról, hogy hogyan kell megszeretni a futást!!! :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az jó lesz. Gondoltam h csak a hozzáállásommal van baj.

      Törlés
    2. Egyszer regebben írtam a futás szépségeiről. Házi feladat elolvasni. :-) aztán meg nézd meg az obudai élményfutárok oldalát a fészen. Velük futok. Jófejek, szombaton 15-en voltunk futni Barnabással. Egyszer gyere el. Csak az élmény kedvéért.

      Törlés
    3. Jó. De előbb még edzek kicsit itthon :) Különben megrázó élmény lennék a futároknak.

      Törlés
    4. Vagy élmény. Bocsánat. Azt hiszem nehezen tudom elképzelni ezt az egészet. Mármint az élményfutárokat.

      Törlés
  2. A jó idővel megjött a futási kedv is. Ill. ha a kedv nem is, a vágy utána mindenképp... vagy valahogy így.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egészen pontosan az van, h bélámnak kell a mozgás, de egyedül nem bírja rászánni magát. (Na jó, nekem is kell, de neki sok kilóval jobban kell.)

      Törlés
  3. ...és a te kedved meghozza az övét is! Értem.
    Gyere hozzám is kedvcsinálónak! Max együtt nevetünk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Az én kedvetlenségem elnyomja az övét :)

      Törlés
  4. Rendben, hát csak nevetünk... :-)

    VálaszTörlés
  5. Úúú, én nagyon megértelek. 3 év után én is most készülök rávenni magam a futásra, de már régebben is futás közben mindig csak azon járt az agyam, hogy én ezt mennyire utálom. Pedig akkor még formában voltam.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.