"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 19., hétfő

A gőgről, ismét

Általában gonosz fensőbbséggel olvasom-hallgatom azokat a rémtörténeteket, amelyben kisgyerekek összetépnek, eltörnek, kiborítanak értékes, vagy esetleg pótolhatatlan dolgokat. Mert ugye én, mint gyakorlott anya, az ilyesmit nehezen hozzáférhető helyre teszem, és egyébként is, ha öt percnél tovább csöndben tevékenykedik a ded az gyanús, annak utána kell járni, időben közbelépni. A rutinos anya még szundikálás alatt is éber.
Nem alhattam többet negyedóránál, és igenis felneszeltem egy pillanatra valami furcsa zörgésre, de azt gondoltam áá, biztosan az ikeás lófaszkáival játszik.
Pedig a kedvenc Loreál krémemmel kente be az arcát, a haját, a nyakát, a fülét és a pólóját. Nagyjából fél centi vastagon, így az egészet ügyesen elhasználta.
Majdnem sírtam. A Családfő azzal vigasztalt, hogy mennyire finom illata lett a dednek és milyen puha bársonyos bőre. Valamint kármentésként javasolta, hogy éjszakára terítsem a hidratálóval átitatott pólót az arcomra.
(És fotó nincs, mert amikor megláttam, nem az volt az első gondolatom, hogy remekül mutatna a blogban.)

32 megjegyzés:

  1. Nem értem miért nem ez volt az első gondolatod..

    Megkaphatom a tégelyt? Ha neked esetleg már nem kellene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj. :((( (mióta van kismici mindennemű kettő perc alatt elkövetett kárt át tudok érezni) mondjuk, én sem értem, hogy szöveg helyett miért is nem egy édebédi agyonkencézett ded fotója fogad?! szegény olvasóid.

      Törlés
    2. Persze amit leszedtem róla azt magamra kentem... még a lábamon is arckrém volt :(

      Törlés
  2. azt olvastam egy "zöld"oldalon, hogy abszolút átverés a többfajta krém. egyedül a talpunk és a kezünk bőre különbözik a teljes testünk felületi bőrétől. a többi csak marketing és biznic a gyártók részéről.
    bár ebben moyti kompetensebb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért sztem egy drága arckrémnek valamivel erősebb hidratáló hatása van, mint egy óccsó testápolónak...

      Törlés
    2. erről nem vagyok maximálisan meggyőződve. inkább azt hiszem, ez van a köztudatba beépülve.

      Törlés
    3. Majd 15 év múlva meggyőződhetsz róla a tükör előtt, reggelente :)

      Törlés
  3. rajtam már most sem segítenek ezek. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy még nincs elég nagy különbség :D

      Törlés
  4. az 5 évvel ezelőtti énemhez képest? úgy 20 évnyi :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Nem, a reggeli és az esti között :)

      Törlés
    2. na, a jóltápláltság egyetlen előnye, hogy minimális ráncokkal rendelkezem. de amik vannak, azok közé már simán vethetnék borsót és dughagymát (hogy stílusos legyek).

      Törlés
    3. :D
      Ugyan, azt észrevettem volna.

      Törlés
    4. Nem volt se hagyma, se borsó, ebben én is teljesen biztos vagyok.

      Törlés
    5. mert akkorra már leszedtem őket. ma vetem. :D

      Törlés
  5. A többfajta árkategóriájú krémekről is azt mondják, amit cucka mond. Lehet, hogy valamivel jobbak, de igazából csomagolást fizeted meg, ami benne van filléres tétel. A Loreálosnak nagyon remek kerámiatégelye szokott lenni, nagyon jól hasznosítható, nem csoda, hogy olyan drága.

    És nem biztos, hogy ami olcsó az szar.

    Amúgy meg: http://www.ewg.org/skindeep/browse.php?atatime=100&category=anti-aging&order=product_INC&&showmore=products&start=900

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óccsó testápolót használok, de tapasztalataim szerint a különböző arckrémek és szemránckrémek hatása között azért van különbség.

      Törlés
    2. A tégelyt pedig megkapod :D

      Törlés
    3. Juj de jó! :D Köszönöm.

      Szerintem is van / lehet különbség, de nem árfüggő. A nagyon olcsó és nagyon drágák között is van nagyon szar, ezt tapasztaltam, de sose volt türelmem nagyon kenegetni magamat. :)

      Törlés
    4. Amúgy meg az aloe vera elég jól hidratál. ;) Viszont azt még én is meg tudom ölni, nem kell hozzá gyerek. :(

      Törlés
  6. Mit nézzél meg feltétlenül, hogy szerepel-e a termék INCI összetevői között, azaz mit kerülj el:

    Formaldehyd, Glycerin, Kaolin, Lanolin, ásványolaj, parfüm, Petrolatum, Propylenglykol, TEA, PEG származékok
    Mivel a valódi 100%-os növényi olajok drágák, a kozmetikai ipar a nagyobb haszon, és a hosszabb eltarthatóság érdekében előszeretettel alkalmazza az olcsó kőolajat, egészen pontosan a kőolaj feldolgozás során keletkezett kőolajhulladékot: a pakurát.Bármily bizarrul is hangzik, ebből a gusztustalan, büdös, ragacsos és rendkívül mérgező veszélyes hulladékból készülnek durva vegyszeres finomítással a kozmetikai szintetikus zsír- és olajkomponensek.

    Metil-, etil-, propil-, és butil parabének

    A kozmetikai ipar állítása szerint a tartósítószer és a többi vegyi anyag ugyanúgy garantáltan legalább 24 óráig kényezteti a bőröd, jobban felszívódik és hamarabb a véráramba kerül, mintha megennéd.
    Collagén

    A bőr saját kollagénje biztosítja a bőr feszességét, elasztikusságát, mely idővel alábbhagy.

    A mesterséges kollagen - vágóhidi hulladékokból (porc, inak, bőrök) nyert nagymolekulájú szerves anyag, ezért sem tud a bőr mélyebb rétegeibe bejutni, allergizálhat.

    Tipp: arctisztítás természetesen

    1 evőkanál natúr joghurtot (elpusztítja a kártékony baktériumokat) keverj össze 1 teáskanál citromlével és ezzel mosd le esténként az arcod, a pórusokat szépen kitisztítja.

    A felvitel után néhány perccel vattával töröld le az arcodról, majd öblítsd le hideg vízzel.

    na, ez arról az okos oldalról való volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a felsorolás fura, mert kaolin, lanolin nem gáz, viszont sok minden kimaradt belőle, ami meg az.

      Törlés
  7. az a baj, hogy általában felhevülök és megveszem a legtutibbat (legjobban reklámozottat vagy árban a jobb kategóriásat), párszor megápolgatom magam velük, aztán elfelejtem és jobb esetben itt porosodik, míg tovább nem ajándékozom. rosszabb esetben rám rohad. :(
    de mindenképpen megveszem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mi van veled, motyi? dobozokra gyúrsz? (adok, ha kell, a szoptatós teás dobozok is itt várnak még rád :D )

      Törlés
    2. Ühümm. Teszek bele neked dezodort. :)

      Törlés
  8. még örülj, hogy a nyulat nem kente be, mert akkor még az állatvédőktől is kapnál

    VálaszTörlés
  9. jaj de jó volt ez a rutinos anya írás!

    VálaszTörlés
  10. A krém legalább pótolható... a malacunk sajnos neeem brühühü... Még nem vagyok elég rutinos...

    Krémek: drágát használok, szerintem az egyik legdrágábbat, de mindig ajándékba kérem/kapom :) Sajnos a kényes érzékeny bőröm nagyon válogatós, kipattog sok mindentől, ettől nem. Gyönyörű tégelye van, Motymotynak ha kéri félre teszem :)

    Ja és a kép... hát megnéztem volna én is a Dedet :) de el tudom képzelni. Enyémgyerek egy nagy tégely Sudokrémet kent magára...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A malacot sajnálom, a játékokat nem nagyon lehet megvédeni :(

      Törlés
    2. Köszönöm, nagyok kedves vagy!

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.