"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 6., kedd

Melegben rekedve

Szombaton a kocsiban hagytam a lakáskulcsomat. Azóta többször eszembe jutott, de mindig újra elfelejtettem. Tegnap este akartam szólni a Kajlának, hogy ne vigye el az övét, de aztán kiment a fejemből. Ma reggel felébredtem ugyan, amikor a Családfő (aki persze már ezerszer megmondta, hogy ne rakjam a kulcsot az autóba mert ottfelejtem) visszaszaladt a cuccáért, de nem jutott eszembe a kulcs.
Szóval most be vagyok zárva.
Ez nagyszerű. Így nem kell mennem baba-mama klubba, sőt, egyáltalán sehová ebben a hidegben.

9 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szerencsére legalább egy hétre való kaja van itthon.

      Törlés
  2. Azért jó a babamamaklub, mert mindig olyan öröm, amikor nem kell elmenned, valami kívülálló ok miatt. Én pl. boldogan vettem észre reggel, hogy Kisfarkas lázas, mi ma egy ringatót úsztunk meg legálisan, nem pedig az én ocsonda tunyaságom miatt. Szóval én is boldogan üldögélek a melegben, mondjuk nekünk nincs mit enni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Közben rájöttem h én is ringatót úsztam meg, a bmk holnap lesz. Ugyanott van és ugyanabban az időpontban. És ugyanolyan izgi.

      Törlés
  3. Hát tudod... a fene se mossa le rólad, hogy nem direkt zárattad be magad... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet h ma este is elfelejtem behozni a kulcsot...

      Törlés
  4. A szerda nekünk is BMK, fránya Farkaskánk meg úgy viselkedik,mintha a betegséget még hírből sem ismerné,ezen a kulcsos megoldáson gondolkodom, de nem nagyon megy, holnap Ember egész nap itthon csücsül, ő pedig roppant mód vigyáz a kulcsokra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd gondolok rád mint sorstársamra holnap, amikor az ötödik szüléssztorit hallgatom.

      Törlés
  5. Ja, és aki aggódna értünk, és nem tudna aludni, Ember hozott nekünk - a változatosság kedvéért - pizzát, így mi se haltunk éhen.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.