"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 8., csütörtök

Micimackó teszt

A közvélemény-kutatás (ITT BALRA!!!) után/mellett most következik a dolog érdemi része: Te ki vagy a Micimackóból? Tegnap ropi azt írta, az emberek (magyarok...) nagy része Fülessel azonosul. Kétségtelen, látszólag rengeteg a fülét-farkát lógató, szürke szamár, de azért azt remélem, valójában sokkal színesebb, változatosabb személyiségek vagyunk (abba nem mennék bele, hogy az igazi Füles mennyivel pozitívabb jelenség a reggeli hetes busz utazóközönségénél).
Mindenki választhat két (esetleg három) szereplőt.
A kedvencek és a bennünk élők persze nem feltétlenül ugyanazok. Mint már mondtam, Malacka-fun vagyok, egyébként viszont, nagyon gáz, de bevallom, leginkább a mindencsakúgyjóahogyéncsinálomezértmindentnekemkellcsinálni Nyuszira hasonlítok, és ugrabugrál bennem egy idétlen Tigris is.

43 megjegyzés:

  1. azt hittem különleges leszek a választásommal, aztán látom vagyunk "olyanok" is itt bőven.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...nem választok mást, vagy az vagy semmi.

      Törlés
  2. hát... időnként pont úgy szorongok mint Malacka, tudok depressziós lenni mint Füles, és volt, hogy egyedül neveltem a gyerekem aki az agyamra ment - mint Kanga.
    de a legszimpatikusabb Micimackó, mert nem zavarja a saját túlsúlya és nagyon bölcseket tud mondani:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor miért nem szavazol rá?? :)

      Törlés
    2. még mindig nem szoktam meg, hogy ennyit kell szavazni:-))

      Törlés
    3. Nem csoda h ilyen siralmas részvételi eredménnyel zajlanak a közvélemény-kutatások, ha még a blogklántagok is tosznak rá :(
      Bahh :(

      Törlés
    4. Hát izé..

      Nem vagyok otthon micimackó témában. Tanácsot kell kérnem szavazás ügyben.

      Kire szavazzak?

      Törlés
    5. Talán akkor nézd meg a mellékelt mesét :) Úgyis filmhiányban szenvedsz.

      Törlés
    6. Nem pont ilyen tanácsra vágytam.

      Törlés
  3. Mélyen belül Malacka, aki elnyomja Tigrist, és sokszor a felettes én Nyuszi :D
    Hajrá Freud

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Malacka simán lerettegi Tigris őrültködéseit

      Törlés
  4. Én bipoláris hangulatzavarral küzdök, Füles-Tigris felállásban. Ha egyszer kikezelnek, akkor Róbert Gida szeretnék lenni: a háttérbe húzódó bölcs, derűs, biztonságot nyújtó és mindenre gondoló, mindent megoldó hős(nő).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez az, h Gedeon nemi identitásával esetleg gondok lehetnek.

      Törlés
  5. TEGYE FEL A KEZÉT AKI NYUSZIRA SZAVAZOTT!!!
    (Attól függetlenül h hozzá hasonlítok, sztem a legkevésbé szimpi az összes közül. Sőt, kifejezetten rémes.)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű a háttérképed,ilyen csempét szeretnék a fürdőszobámba!

    VálaszTörlés
  7. HOVÁ LETT BÉLLA KOMMENTJE??? SZABOTÁZS!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos TE törőté ki mer nem teccik filmem...:****((((

      Törlés
    2. Mán megmondtam annak idején is hogy teccik. De mitül lettél te blokk mostan??

      Törlés
    3. Tessék, megkerestem, mert nekem tetszett a film.

      Béllablokk:

      Egy kis informácijó a mérlegeléshöz:

      Gondolom mijelött döntötök ideje vóna megnéznetek a gyerekeimvel ebbeja témába belevágó filmkompozicijónkot. (motyi ugyis filmajánlatokot kért...odaját nála...ez egy szép tartalmas szórakozás.)

      amugy meg boldog nőnapot a kompánijának!

      http://fafaragok.blog.hu/2011/02/24/bellajek_filmet_forgattak


      ...oszt még amugy (majd megláttyátok) én a fimbe Róbert Gedát játszottam nagy belejélésvel...de legtöbbet Kangával tudok azonosóni főleg mikor üres az erszínye.

      Törlés
    4. Azt én is szerettem volna megkérdezni, hogy ugye nem lesz ma több névnapos karakter, mert nekem egy nap kettőnél többet nem fogad be a gyomrom.

      Törlés
    5. ...beszéjjitek meg evvel a francos blogspototokkal ha sokkaltok.
      Csak ugy vót hajlandó kommentőni (eza szare), ha nyitok itt is egy blokkot.(aszite bejijedek...pedig az nékem csak piha.)

      De oszt korektő letörőtt

      Bezzeg nálunk a Fríblokkal semmi baj nincs - csak mán vagy egy hete elromlott a statisztéri a mutató. Nulla látogatót jelez úgy t'om mindenkinek

      Törlés
    6. :) A freeblog haldoklik. Jobb lenne átmenteni magad amíg nem késő.

      Törlés
    7. Tényleg múltkor is vmi kis zavarral kezdte a nagy összeomlást. Jobb ha lemented magadat, különben hiába kommenteltünk. :)

      Törlés
    8. huhh...ja. (megvan)
      ja...én nem is freblokos vagyok hanem indás. kevertek valakivel.

      Törlés
    9. Jaj, ne haragudj, épp most írtam valahol másutt, hogy nehéz ma a felfogásom és sokat tévesztek.

      Törlés
  8. Hiába próbáltam többet is bejelölni (ahogy írtad), így maradtam egyedül bagoly. Nehogy már a tömeggel tartsak :P
    Csak kamillázok, milyen szépek a kamilláid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A közvélemény-kutatás a kedvencre vonatkozik, abból csak egy lehet :) Az alszemélyiségeidről meg írhatsz itt, abból biztosan több is van :)

      Törlés
    2. Szóval bagoly a kedvenced, vagy te vagy Bagoly?

      Törlés
  9. ... a bagoly kategória nullán áll. (rossz helyre voksoltál zoli!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég rosszul látszik, jelöld ki a területet mintha kopizni akarnád, akkor előtűnnek a számok.

      Törlés
    2. ? nálam semmi. mindegy én úgyis a tigrisek tömegében vagyok érdekelt.
      de nem igaz, hogy a tömeggel tartok - a tömeg tart velem.

      Törlés
    3. Próbáld csak a rubrikákat kijelölni, akkor ugye kék lesz, és akkor látszanak a fehér számok...

      Törlés
    4. Ne nézz már nullának Bélla!

      Törlés
  10. Végeredmény: Tigris a legtöbbek kedvence 14 szavazattal, második Füles 12-vel, harmadik Malacka 4 vokssal, Micimackó és Zsebibaba kettőt-kettőt kapott, Bagoly, Kanga és Nyuszi egyet-egyet, Róbert Gidára pedig senki nem szavazott.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.