"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 2., péntek

Panoráma

Szeretek fényképeket, rajzokat és egyéb kétdimenziós emlékeket kirakni a falra. (Tiszta Annapetigergő a folyosónk.)
Ma bekereteztem két övvizsga oklevelet - a Családfőét és a Kajláét -, egy vízalatti fotót a Nagylányról (Aquaréna), valamint a Nagyfiú friss panorámaröntgenképét. Ezt meg is mutatom, igazán tetszetős, és ha már 3500 forintot fizettem érte, a minimum, hogy szobadíszként hasznosítom. Már csak azért is, mert gyönyörűen látszik rajta a kibújni készülő négy bölcsességfog, ami egy 16 éves gyereknél ifjúnál állítólag ritka, remélem, ezentúl legalább büszke lesz rá, amikor fáj neki.


14 megjegyzés:

  1. elég rémisztő, de mindenképpen szép szabályos. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindjárt jön Fakirma irigykedni :)

      Törlés
    2. :DDD (én is irigykedem, mert az enyimek, jajj, de borzadalmasan szabálytanok :( )

      és ha a hufnégerpistit választom, most nekem is lehetnének szabályos(abb)ak. :D

      Törlés
  2. Nem raknál fel egy képet a teljes falról? Imádom a csupakép falakat, főleg, ha ilyen kreatív alkotásokkal van tele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, a folyosónk hosszú és sötét, nem tudom lehet-e rendesen fotózni. És nincs rajta több állkapocs, sőt, ezt is a fiúk szobájába raktam :)

      Törlés
  3. Most ötletet kaptam, hogy a kereszt-szalag-szakadt térdemről kitegyem az MR képet - úgysem fér el normálisan a szekrényben. "Hökkentsük meg a hozzánk érkezőket" jelszóval :)

    VálaszTörlés
  4. Nem ide tartozik, de a férjem most szólt be, hogy inkább Anyussal csacsogjanak a neten, és ne a Vaterát vásároljam fel ebben a 10 percben, amíg a gyerekek békén hagynak. Anyagilag jobban járunk... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök h a Vaterára még nem kattantam rá :)

      Törlés
  5. akarom mondani csacsogjak

    VálaszTörlés
  6. No, megérkeztem, és basszus, tényleg irigykedem. Az én panorámám nem így néz ki, és főleg nem ilyen kék. Az enyémet bezzeg nem rakhatnám fel a blogra, rögtön jönne valami finnyás olvasó, hogy azonnal távolítsuk el, mert hánynia kell, és a végén a szegény kis tetűm sorsára jutna. De lehet, hogy majd kölcsönkérem a fiad panorámáját, ha fogas sztorit írok, mert igazán csinos.
    Egyszer volt egy pasim, aki megajándékozott a prosztatájáról készült UH felvétellel. Most kedvet kaptam, hogy kirakjam a falra, de szerintem az uram nem repesne:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Ha problémás volt a prosztatája, akkor lehet h nem bánná a férjed :)

      Törlés
  7. Oh, neki nagyon problémás volt a prosztatája, mindig az urológián randiztunk. Ha az embernek csámpásak a fogai, ne válogasson!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mit csináltak a fogaiddal az urológián??

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.