"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 20., kedd

Sarah Connor mackónadrágban

Örök hálám a KERÉK zseniális feltalálójának, aki megszabadította az emberiséget a futás kényszerétől.
A tegnap esti edzésre sajnos megint nem voltam felkészülve mentálisan, ezért egyáltalán nem okozott örömet, sőt, kifejezetten rühelltem, úgyhogy amint hazaértünk, lihegve a számítógép elé roskadtam és végre elolvastam Chipmunk írását. Ami egy igazán nagyszerű összefoglaló, és teljesen hasonlókat éreztem már úszás, bicajozás, lovaglás, vagy jiu-jitsu kapcsán, de a futás biztosan nem az én műfajom. Legközelebb mindenesetre megpróbálom magam Sarah Connornak képzelni, hátha az segít.

Nagyon állat leszek

17 megjegyzés:

  1. Az meg ki?

    Béla is ezzel presszionál, hogy milyen jó lenne ha futnék, szerencsére most van kifogásom, szép lila.

    Biztos nagyon durva, de többet tudok úszni mint futni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejnye motyi, ki is szokott panaszkodni h senki nem nézi meg a linkeket?? :)

      Törlés
    2. Nem csak megnéztem, el is olvastam. Ennyire az agyamra ment volna a takony? Vagy eddig a jobb bokámmal gondolkodtam, csak nem tudtam róla?

      Törlés
    3. Ott sem derül ki, hogy ki az. Félrevezettél. Még jó, hogy gugli a jóbarátom.

      Törlés
    4. Dehogynem. Ott van a Terminátornál.

      Törlés
    5. Ott van. De attól még, hogy ott is van meg itt is van nem tudom ki az. :)

      Törlés
    6. Na tessék, illusztráció. Most jobb? :)

      Törlés
    7. Sokkal, köszönöm.

      Még pár hónap mankózás és én is ilyen izmos leszek. :)

      Törlés
  2. Hát... ha beleszólhatok, szerintem képzeld magad annak, egész nyugodtan. De inkább valamelyik Hallmark-típusú filmjében... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azokat nem ismerem. Jobban fog menni a futás tőle?

      Törlés
  3. A futás nem való mindenkinek, való igaz. Ên pl. úszni nem tudnék órákon át, pedig éveken keresztül triatlonoztam. De ha lassa és fokozatosan kezded el, akkor könnyen el tudsz jutni egy olyan szintre, ahol már élvezhetővé válik. Annak idején egy perc futás-egy perc séta kombóval kezdtem, most a szülés után két perc futás-két perc séta kombóval. Ha nem is gyorsan, de hétvégén futottam összesen 30km-t. Es néha vannak olyan holtpontok, amikor egy gépnek képzelem magam és akkor tovább tudok lendülni. Minden fejben dől el, mindegy, hogy futásról, kerékpározasról vagy úszásról beszélünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a futás-séta dolgot kipróbálom, köszi!

      Törlés
    2. Lehet, hogy fejben dől el, de pl. a Balaton közepén egyetlen opció van. És az az, hogy kiúszol. :)

      Törlés
  4. :) ezt a szikronocitást...szombaton én is rászántam magam.
    fél szigetkörrel kezdtem.(vó't benne két rövid séta is.)
    ...elindultam két nagyfenekű hölgy után. mondom ha ők bírják én is...aztán negyednél eléjük vágtam...(lássák a fehérnépek ki a férfi)
    végül mikor fél kör nehézkes teljesítése után kullogtam vissza a kiindulási hely felé...visszaelőztek. (ezek szerin ők minima két kört futottak. van hová fejlődni.)
    utoljára úgy 20 30 éve futkostam. (meg egyszer úgy négy éve a fiammal - még kajakozott és itthon maradt az edzőtáborból - kért fussak vele. akkor nagyon összetört az önbecsülésem...azóta nem próbálkoztam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi sötétben futunk... nem tudom mit csinálok ha már sokáig világos lesz.

      Törlés
    2. :) marad még a jól bevált struccmódszer: meg kell próbálni hunyott szemmel futni. (igaz ez csak fél megoldás.)

      Törlés
    3. Na ezt semmiképpen sem ajánlom.

      Ugyanitt jó áron szépszínű mankó eladó!

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.