"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 2., péntek

Szüléssztori

A régi Anyusblog mottója az volt: "márpedig itt nem lesznek szüléssztorik".
Ámde új blog, új lehetőségek. Élek is vele.

"Jé, az első nyuszi már bújik is kifelé!"

"Már kidugta az orrát! - örvendezett a vakond."

"Az első nyuszi nehezen bújt elő, de a másik kettő csak úgy kicsusszant a mamája hasából."

18 megjegyzés:

  1. :-D
    nekünk gyerekkorunkban csak a rakétás volt meg és a nadrágos. a szülőnyuszis nem.... mmint a kisvakondos sorozatból:-)

    VálaszTörlés
  2. KINYITHATÓ HASÚ TERHES BARBYVAL MIND EZ 3D-ben mehet.

    VálaszTörlés
  3. Még jó, hogy négy gyerek után került a kezembe kisvaki és nyuszómama története,ha előbb tudtam volna, hogy a szülés ilyen undorító dolog, biztos, hogy nem vágok bele egyszer sem!:)
    Amúgy szerintem a legvisszataszítóbb nyuszóka hajszőrzete. Ha jól emlékszem, sajnos a kicsinyei közül is van, aki örökölte:(
    Mondd, hogy ez a terhes Barbie csak a beteg fantáziád szüleménye kedves Ismeretlen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem, az paróka.
      Amúgy sztem nyuszipapának egész jól megy a gátvédelem.

      Törlés
    2. Örüljetek, hogy fanszőrzete nincs! Nekem még a szülésnél is jobban tetszik a szex-jelenet. Érdemes a hangeffekteket is hallgatni hozzá:
      http://www.youtube.com/watch?v=enJhZM02dPw
      (A hangeffektek a szülésnél is zseniálisak... no meg élethűek :-)

      Törlés
    3. Hát igazán köszönöm! :)
      Megnéztem. A film felháborító ellentmondást mutat a természetes szüléssel, hiszen a kisvakond az anya hasára gyakorolt nyomással segíti világra jönni a nyuszikat :D

      Törlés
    4. Hát, 30-40 (?) éve még nem volt ekkora kultusza a természetes szülésnek. Szerintetek Zdnek Miller gyerekei papás szüléssel jöttek a világra? (Már ha vannak neki)
      Amúgy tulajdonképpen nekem tetszik, hogy nem szarozik sokat a méhecskékkel meg a gólyával.
      Ja, és szerintem is paróka, egy későbbi epizódban nyuszimamának már nincsen haja.

      Törlés
  4. Még hozzá akartam tenni, h kívánom Zdenek Milernek h egyszer így csusszanjon ki belőle valami... De utánanéztem és szegény tavaly meghalt. (90 évet élt.)

    VálaszTörlés
  5. A szülés kezdete onnan látszik, hogy kinyitja a kisnyuszi a szemét?

    Boldogabb volt az emberek élete, míg nem volt ennyire elterjedet a scanner. Az enyém biztosan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ööö... nincs szkennerem, fényképezőgéppel csináltam :)

      Törlés
    2. És a szülés kezdetén még nem látszik a kisnyuszi feje. De az nem olyan izgi, ezért kihagytam :)

      Törlés
    3. Akkor a fenti mondtaban cseréld ki a szkennert (ezt így írják? :D) a fényképezőgépre.

      Törlés
    4. Nem tudom hogyan írják, lusta voltam megnézni :)

      Törlés
    5. Mindig mondom, hogy hülyén fogunk meghalni.

      Törlés
    6. Mindkettő helyes, vagy írhatunk egyszerűen lapolvasót :)
      http://hu.wikipedia.org/wiki/Lapolvas%C3%B3

      Törlés
    7. Írhatunk, igen. Csak nem fogom tudni miről beszélünk. :)

      Törlés
  6. Vigyorgok :D
    Nekünk megvolt ez a könyv, én ugyan már nagy voltam, mikor nagyon kedves és nagyon idióta rokontól megkaptuk. Kisebbik hugom nem értette, hogy miért pisiljük ki tulajdonképpen a gyereket....
    Anyu frászt kapott, mikor meglátta, mi a kérdés előzménye :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.