"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 11., vasárnap

Vendégszeretet

Több csodás idilli jelenetnek is tanúja lehettem a hétvégén. Például amikor a vendég kisfiú hosszasan ücsörgött a fotelben Tivadarral az ölében, a többi gyerek pedig békésen szemlélte őket.
Tivadar nagyon nyugodtan tűrte, vagy csak csodálkozott, hogy milyen meleg van idebent. De aztán kiderült, hogy nem szobatiszta.

9 megjegyzés:

  1. Őő, még nem vagyok teljesen naprakész a családtagjaid neveit illetően, ezért rákérdezek: Tivadar a férjed, vagy valamelyik fiad, esetleg egy házi kedvenc?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      http://anyusblog.blogspot.com/2011/10/tivadar-levele.html

      Törlés
  2. Ja, hogy egy nyúúúl!
    Egyszer gyerekkoromban a mi nyulunk is összehugyozta valami Nagyon Fontos Ember nadrágját, aki üzleti tárgyalásra érkezett a szüleimhez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Továbbra is rendkívül szórakoztató számomra az elképzelés, amint a férjem beleül a vendég gyerek ölébe, majd odakakil.

      Törlés
    2. Gondolj erre futás közben!
      Mostanában én is utálok futni, lehet, hogy én is erre fogok gondolni!

      Törlés
  3. Ez a tapéta is klassz, ezt az előszobába raknám!
    Itt áll mellettem Bendő, azt mondja, ő nem engedné, hogy ilyennel sokkoljam a család idegeit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na tessék, ezt is letapétáztad :( most megint kereshetek másikat.

      Törlés
    2. Az előzőt lecsempéztem, akkor legyen inkább viaszosvászon asztalterítő?
      szép ez a zöld is, de azért látszik rajta, hogy döglődik(megdöglött?)egy hal Nálatok.

      Törlés
    3. Nem volt türelmem újat keresni, úgyhogy visszatettem a régit :) de sztem ez vidám. Vagy legalább is reményteli.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.