"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 14., szerda

Viszonyítás

Nagyon-nagyon-nagyon szar napom van ma.
És az sem vigasztal, hogy a környezetemben valakinek valószínűleg még szarabb napja van.
Annak a halnak, amit a Családfő reggel már kipecázott az akváriumból, hogy útjára engedje a wc-ben a tenger felé, de miután megmozdult visszadobta és azóta ott hever az aljzaton.

14 megjegyzés:

  1. Szegény hal.
    Te viszont biztosan túl fogod élni ezt az időszakot is, bár elhiszem, hogy kicsit hihetetlenül hangzik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De tudom :)
      http://www.youtube.com/watch?v=RhljpnY5hio&feature=related

      Törlés
  2. Nálunk a nevezetes halaknak tengerész temetése szokott lenni...levisszük őket a Dunára. (persze nekünk könnyü.)
    Nem kérdem mi a baj, mert úgy sejtem, úgy se mondanád el, csak így vaktában kívánom hogy mielőbb oldódjon meg!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Semmi igazán komoly, csak némi önostorozás miatti önsajnálat miatti önostorozás stb.

      Törlés
    2. :) Unalmas egy világ volna, ha mindig minden összejönne. (ez még nekem se megy ;)

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. "mostanában nekem minden összejön. Még kimenni se kell kimenni."
      (Sándor György: Lyukasóra)

      az előző kicsit béllás lett "hejesírásilag". :)

      Törlés
  3. A mai már biztos jobb, ugye?! :)

    VálaszTörlés
  4. Hahó anyusskám: félre bánat, félre bú (mert az én gépem is végre működik!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az aggodalmat, már remekül vagyok :)

      Törlés
  5. na mi van ????
    jön ide az ember, hogy feltöltődjön, és semmi sziporka ????
    hajrá anyusss !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom h ilyen silány és kókadt bejegyzést hagytam itt a hétvégére :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.