"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. március 29., csütörtök

Ződ deszka

Egyet kell értsek motyival abban, hogy sehová nem vezet a blogdizájnról való szavaztatás, mert úgyis mindig lesznek, akiknek nem tetszik. Azt viszont sajnálnám, ha sokan úgy gondolnátok, hogy túl sötét, pláne nyomasztó. De - amint Chipmunk szerint a futás - ez is fejben dől el, ezért arra gondoltam, fordítsuk meg a dolgot, megmutatom, hogy ennek a ződ deszkakerítésnek valójában nagyon is vidám hangulata van. Íme:


Ez még jobb:

14 megjegyzés:

  1. nem merem meghallgatni őket. biztosan nevetni fogok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nyugodtan hallgasd meg :)

      Törlés
    2. Én úgy hallgattam, hogy mind a kettőt elindítottam egyszerre, felejthetetlen élmény!:)
      Anyus, a zöld deszkádba én rögtön, zenei aláfestés nélkül is beleszerettem, de azt nem árulom el, melyik szobánkba szeretnék ilyet. Na jó, annyit igen, hogy nem oda, ahol a virágos viaszosvászon terítő lenne..

      Törlés
    3. Igazán örülök h a fürdőszobacsempe és a folyosói tapéta után újabb lakberendezési ötletet adtam.

      Törlés
  2. Nekem tetszik a ződ deszka. Vagy most nem erről van szó?

    VálaszTörlés
  3. De még nem néztem meg a videókat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam. Lehet h utána már kevésbé fog tetszeni :)

      Törlés
  4. Jó ez a firkás kerítés. Különösen a firka rajta! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem vagyok elégedett vele. K. fotoshop :)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Így vigad a magyar...
      De azért a deszka tetszik?? :)

      Törlés
  6. Megnéztem az elsőt. Hosszú listával fogsz Szent Péter előtt állni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Jaj én már második napja ezt éneklem :(

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.