"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. április 7., szombat

Aki kétszer rest, egyszer sem fárad

Jelentkezzen, aki a saját életéből tud példát mondani arra, hogy "a rest kétszer fárad"! Nekem semmi ilyesmi nem jut eszembe.
Ellenben.
Ha nem lettem volna rest, és idejében elvégzem a tavaszi nagytakarítást ablakpucolásostól és terasz-takarításostól, valamint gondosan beszerzem és előkészítem péntekre a halat, akkor valószínűleg most igen komoly lelki akadályok tornyosulnának előttem a húsvéti örömöt illetően.
Mert tegnap a Családfő a Párductermetűvel és annak barátjával horgászni ment, és teljesen szokatlan módon nem zsákmány nélkül tértek haza, hanem hatalmas potykákkal, amelyeket természetesen azonmód fel is dolgoztak a teraszon, miután nyakig sárosan behordták a bűzösen csöpögő cuccokat, és átmasíroztak a lakáson, majd a Párductermetű még kétszer végigvonult a több helyen is elvágott kezével.
Tehát az, hogy a földdarabokkal tarkított padló és szőnyegek, a véres-pikkelyes-ragacsos terasz, valamint a rántott hal sütése után olajtól csúszó, prézlivel telehintett konyha miatt nem támadtak gyilkos indulataim, pontosan annak köszönhető, hogy a tökélyre vitt ünnepi előkészületek helyett bicajozni tanultam a deddel az újonnan felszerelt gyerekülésben (erről majd még külön írok).

11 megjegyzés:

  1. na, én az első kategóriába voltam sorolható ma.
    annyi különbséggel, hogy nem halmaradványokat, hanem saras trágyát hordtak be a házba a kétlábonjáróim! :D

    Boldog ünnepet Anyus, a biciklizős posztot pedig nagyon várom, nekem is vannak ez irányba dédelgetett ambícióim. :DDD (tudod, mint a tavaszi futásom :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon jó dolog a biciklis gyerekülés! :) Kár h elromlott az idő.

      Törlés
  2. Én is tegnap nagytakarítottam a lányommal. Aki kérdezte, ezt most a Húsvét miatt?
    -Nem bogaram, azt egész héten kellett volna.
    -Akkor mi miért most?
    -Mert úgyis már tiszta mocsok lenne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Egy ismerősöm mindig azt mondta h nem a vendégek előtt kell takarítani, hanem utánuk.

      Törlés
  3. Nálunk idén elmaradt a húsvéti nagytakarítás. És a takarítás is. Bár nem járt nálunk semmiféle véres, halszagú Párductestű, csak a húsvéti nyuszi (de az is elég mocskos nálunk), így hát mindannyian boldogan fetrengtünk a mocsokban. Ja, és mi is bicikliztünk.Rég volt ilyen klassz ünnepünk. El is határoztam, hogy végképp leszokom a takarításról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Most egyelőre halogatom a szokatlanul hideg időre hivatkozva.
      Sajnos a halpikkely olyan dolog amit még a szél sem sodor el.

      Törlés
    2. A takarítást, vagy a biciklizést? Kezdem áldani a sorsom, hogy pikkelyes férj + barát+párductestű+hal helyett csak szőrös állatok fordulnak meg nálunk.

      Törlés
  4. Nálunk hal csak gyorsfagyasztott halrudacskák formában létezik. Akkor adnám be a válópert, ha a férjem egy friss haltetemmel állítana be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Egyszer végighallgattam egy halboltos előadását arról h a horgászat az élet sava-borsa, és a férfiember csak rövid időre nélkülözheti, amikor ifjú, bohó, szerelmes, utána ismét vissza kell térni hozzá :)

      Törlés
    2. Őőő, akkor nekem inkább nem kell férfiember.

      Törlés
    3. Vannak sporthorgászok is. Azok minden halat visszaengednek.
      Meg vannak olyan horgászok akik általában nem fognak semmit.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.