"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. április 11., szerda

Alku

K.: Nem locsollak meg.
É.: Pedig vettem csokitojást.
K.: De nincs mivel.
É.: Meglocsolhatsz a parfümömmel.
K.: És kapok pénzt?
É.: Csokitojást kapsz.
K.: A Mama adott pénzt.
É.: A Mama nagyon kedves. Én nem.
K.: Most nem tudok bemenni a parfümödért, mert alszik a baba.
É.: Majd meglocsolsz később.
K.: És akkor kapok pénzt?
É.: Mondom, hogy csokitojást kapsz.
K.: Inkább vízzel locsollak meg. Akkor kapok pénzt?

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szerintem elkényezteted ezt a kölyköt, helyesebb lett volna, ha saját magad által pingált hímestojással kedveskedsz neki. Képzeld, akkor milyen boldog lett volna!:)

      Törlés
    2. Hát még én pingálás közben :)

      Törlés
    3. Az igazság az, hogy én idén nem csak a takarítást hanyagoltam, de egyetlen tojást sem festettem,és ez a tény nagyot dobott az ünnepi hangulatomon, de ez hétpecsétes titok.

      Törlés
    4. Én sem vagyok rá büszke :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.