"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. április 16., hétfő

Amikor egy álom valóra válik

Nem tudom normális dolog-e, ha az ember takarítógépet kér a (közelgő) névnapjára, de az biztos, hogy majdnem annyira emlékezetes programot eredményez, mint egy gyertyafényes ünnepi vacsora.
Na szóval az történt, hogy a múlt csütörtökön beszaladtunk a barkácsáruházba egy darab deszkáért (!), és mitadIsten, épp akciós volt az a kisebbfajta magasnyomású mosó, amire vágytam...
Aztán tegnap már nem esett az eső, így végre kipróbálhattam.
Nyilván senkit nem ér váratlanul az információ, hogy a magasnyomású mosó magasnyomású vízzel mos. Vagyis víz jön belőle. Sok. És ha a terasz nem lejt a kert felé, akkor a dzsuvás víz a teraszon marad. Valamint az is, ami az ablakmosásnál folyik le.
És azt gondoltátok volna, hogy a gilisztában olyan erős ragasztóanyag van, amely ellenáll 110 bar nyomásnak?
Összefoglalva: a 110 bar NEM szedi le a burkolatra száradt gilisztákat, és NEM tisztítja a grillrácsot, ámde meghámozza a műanyag bútorokat, fél másodperc alatt szétkapja a napelemes kerti lámpát, sitty-sutty nyomtalanul (gyökerestül) eltünteti a füvet, az viszont szerencsére nem derült ki, hogy mit csinálna a Párductermetű kezével, pedig nagyon kíváncsi volt rá.
Igazából remek dolog, ajánlom mindenkinek mert motyitól eltanultam a vérgeciséget, megfontolandó azonban, hogy vasárnap a déli órákban használjuk-e, midőn szomszédaink a vendégeikkel sziesztáznak a kertjükben, és ehhez feltehetőleg nem egy ütvefúró-féle zúgást szeretnének hallgatni, miközben koszos vízpermet száll feléjük.
Epilógus: hosszú órák múlva, miután rendet raktam, és az ablakokat-teraszajtókat is csillogóra töröltem, hazaért a Családfő a horgászatból. Erősen hiperventilláltam, amikor megláttam a pontyot. A ponty is, szegény, de ő már nem sokáig...

7 megjegyzés:

  1. Szeretném szabadalmaztatni egy ötletemet horgásztavak fenntartói számára: a zsákmányt a halőrök a helyszínen kialakított épületrészben lepikkelyezik, kibelezik és felszeletelik, a horgász a konyhakész halért valamivel többet fizet, mint amennyi egyébként a napidíj lenne, és mindenki elégedett.
    Sőt, ha konyhát is építenek, el is készíthetik a halat, és akkor még jobban jár mindenki.

    VálaszTörlés
  2. Ez nem vicc!! Van olyan horgásztó a közelünkben kettő is, ahol van kialakított haltisztító hely. (Csappal, készületleneknek késsel, sőt afrikai harcsa nyúzásához kampóval és kombinátfogóval) Talán nem véletlen, hogy szeretem, ha apánk ide megy horgászni...mostanában sajnos nem...

    A magasnyomású mosó pedig hasonlóan jól működik, mint az a gőztisztító (szerencsére csak kölcsönkapott) amivel az erkély lambériáját és szúnyoghálóját szerettem volna tisztítani... kefével és egy vödör vízzel gyorsabban ment...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van néhány funkciótlan faszság a világon, amire nagyon vágyom: robotporszívó, gőzmop és gőztisztító. Jó, hogy mondod, hogy ez utóbbi szart sem ér, legalább nem vágyom rá többet. Marad a robotporszívó és a gőzmop, bár felteszem, ezek se érnek sokat.

      Törlés
  3. Gyorsabb, gyorsabb... na de így mennyivel érdekesebb! Innováció a háztartási munka monotonitása ellen :) Egyébként meg előre nem tudtatok szólni?? :D

    VálaszTörlés
  4. en MEGMONDTAM a grillracsot, hahaha :)))

    VálaszTörlés
  5. Én biztos egy takarító- nőt és nem - gépet kértem volna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért az egy kicsit többe kerül :)
      Különben még a női hangú GPS-t is utálom :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.