"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. április 24., kedd

Csap és reneszánsz

Két ötöse van énekből. Az egyikre büszke, mert azt a középkor zenéjéről írott esszéjére kapta.
A másikra nem annyira büszke, mert azt a csapra kapta.
Úgy lehet énekből csapra ötöst kapni, ha addig csöpög, amíg a tanárnő már nem bírja tovább idegekkel és azt mondja, hogy ha valaki el tudja zárni a csapot, az kap egy ötöst.

12 megjegyzés:

  1. Nem rakod fel az esszét? Elolvasnám.

    VálaszTörlés
  2. Kicsit irigykedem, én egyszer majdnem megbuktam általánosban énekből, mert nem énekeltem. Bezzeg ha lett volna egy csap..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő sem énekel. Sőt, hetedikben derült ki h nem tud furulyázni sem, amit pedig már első-másodikban megtanulnak.

      Törlés
  3. Szerintem szép az a második ötös is, elvégre készség-tantárgyról beszélünk, és egyébként is olyan macsósan hangzik az egész. Lehet, hogy holnap a tanárnő meggybefőttet fog vinni az órára...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Készség-tantárgy :D Valóban készséges volt a gyerek, pedig hiányzik a csap tekerője.

      Törlés
    2. Huh, egy igazi zseni a kölyök! Azt hiszem, átküldhetnéd hozzánk, nálunk három hónapja csöpög a csap, ötöst én is tudok adni, olyan tantárgyból, amilyenből csak szeretne, igaz, képesítésemnél fogva csak kisegítő iskolásat.

      Törlés
    3. Minden ötöst megbecsülünk :)

      Törlés
  4. Hogy lehet ide regisztralni, hogy legyen nicknevem?? Miert nem ajanlja fel a megjegyzeseknel? Esküszöm, nem vagyok IT-gyöker, de nem megy.. pedig emiatt a bejegyzes miatt mostmar muszaj regisztralnom! :))) kÖSZI

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A jobb felső sarokban van a "Belépés" mellett a "Blog létrehozása". Ott lehet regisztrálni.

      Törlés
    2. Tegnap láttam Alice Csodaországbant, és most egy kicsit félek, hogy szegény Névtelent elküldted a beszélő nyulak közé, és ezért nem jött még vissza.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.