"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. április 13., péntek

Haljunk hamarabb!

Hazánkban ma a várható élettartam a nőknél 78, a férfiaknál 70 év.
Ha nem akarjuk magányosan tölteni utolsó nyolc évünket, tennünk kell ez ellen!
A leggyakrabban említett okok ismeretében egyszerűbb nekünk, hölgyeknek változtatni.
Tehát:
  1. Igyunk, dohányozzunk, drogozzunk többet!
  2. Együnk mérték nélkül, minél zsírosabb ételeket!
  3. Építsünk karriert, küzdjünk szüntelenül a ranglétrán való előbbre jutásért, tudatosítsuk magunkban nap mint nap, hogy mi vagyunk a családfenntartók!
  4. Lehetőleg több partnerünk legyen egyszerre, ne feledjük, hogy a monogámia csökkenti az önértékelésünket!
  5. Soha ne beszéljünk senkinek a lelki problémáinkról, hadd nyomasszanak!
  6. Szedjünk rendszeresen tesztoszteront!
Az új mozgalomba bárki bekapcsolódhat, aki elég erőt érez hozzá, hiszen a feladat csöppet sem könnyű.
(Vagy esetleg lehet jobban vigyázni a pasikra.)

(A mozgalom tudományos alapjainak lerakásakor használt, a férfihalandóbbság okairól szóló cikkeket ugyan nem tüntettem fel lábjegyzetben, de a gugli segítségével megtalálhatóak.)

19 megjegyzés:

  1. Hm...
    le a csokipoci diétámmal :D Kösz, hogy felhatalmaztál. D:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ööö... lehet h neked már csak a drog meg a tesztoszteron hiányzik?? :D

      Törlés
    2. Ez szíven ütött!!!
      Soha, soha, soha, soha, soha, de soha életemben nem dohányoztam.
      Hogy lehet ilyet feltételezni rólam?!
      :D

      Törlés
    3. Ne haragudj, nem akartalak megsérteni :D

      Törlés
    4. Helyes. :D
      Így már csak a mérhetetlenül teljesíthetetlen három tényezőt kéne teljesítenem.... Hmm... mind közül a cigihez füllik a legkevésbbé a fogam...
      Hm... a tesztoszteront az miből lehet kinyerni :D

      Törlés
    5. :D Miből szeretnéd?? :D

      Törlés
    6. Miből lehet választani? :D

      Törlés
  2. Nekem ez nem fog menni.

    (A zárójelesre válaszul: és ha nem hagyja? Persze nekem csak egy van, a véleményem nem biztos, hogy mérvadó...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, nem muszáj minden pontot teljesíteni.

      Törlés
    2. "Csak egy"? Tudod: gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan :)

      Törlés
    3. Lassan elér hozzám a gondolat.

      Törlés
  3. Menjünk hozzá feleségül idős, pénzes pasihoz, hogy aztán a szép, hosszú özvegység alatt sok fiatal fiút vásárolhassunk magunknak! Éljen az új mozgalom, csatlakozom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Igazából arra gondoltam h így mindenki csúnya, kövér, idegbeteg öregasszony lesz, és ha én titokban egészségesen élek akkor könnyedén találok magamnak megözvegyült, fess, hetvenes pasikat...

      Törlés
    2. Fakirma.... nem rossz ötlet, de mi a garancia hogy az idős pénzes pasi hamar távozik az örök vadászmezőkre? 10 évet lehúzni azért egy ilyen szottyadék mellett... hááááát

      Anyus, tuttam, én, hogy csak a számító oldalad dominált, mikor ezt megírtad... De mi lesz így Apussal?

      Törlés
    3. Hát... ugye... ezt arra az esetre írtam, ha nem sikerülne rá eléggé vigyázni...

      Törlés
    4. Remélem, számító-Anyus hamarosan előáll valami frappáns megoldással, hogy VerdeL. horrorisztikus víziója ne következhessen be...

      Törlés
    5. Ez nem az én vízióm volt, miért én keressek rá megoldást? :)

      Törlés
    6. Na jó, majd kitalálok valamit!:)

      Törlés
  4. Szerintem túlbonyolítod, egyszerűen fiatalabb férfit kell keresni. Esetleg folyamatosan fiatalabbra cserélni.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.