"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. április 21., szombat

Héja, héja...

Tudom, szörnyen finnyás gyerek voltam annak idején, és nekem is le kellett szedni a paradicsom héját és kimagozni a szőlőt... de a dednek akkor sem fogom meghámozni a kukoricaszemeket!!!

4 megjegyzés:

  1. Juj. Pedig még a szőlőmagozás is idegölő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus eddig nem volt baja a kukoricával, de most elkezdte kiköpködni a héját :(

      Törlés
    2. Én a borsóval vagyok így, eddig ette, most meg köpködi a héját. Úgyhogy most turmixolom és paszírozom a borsófőzeléket basszus. Undorító!

      Törlés
    3. És a virslit is meg kell hámozni, nem a rendes héjáról van szó hanem az alatta levő rétegről... Hát nagy a jólét, na :(

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.