"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. április 21., szombat

Négyhagymás tócsni

az Anti-gasztroblogger sorozat folytatódik

Szándékom szerint ezzel most örökre beírom magam a receptgyűjteményekbe, az anti-gasztrobloggerséget mégsem adom fel, mert az ember legyen hű az elveihez és a tehetségtelenségéhez.
Az ételköltemény nevét - a háromsajtos pizzához hasonlóan - a felhasznált négyféle hagymáról kapta, úgymint: vörös-, zöld-, fok-, és medvehagyma. A többi hozzávaló a tócsninál szokásos krumpli, tojás, liszt, só és bors. (Sütéshez olaj.)

7 megjegyzés:

  1. :)nem beszéltünk össze...de tegnap mikor a változatosság kedvéért medvehagymás pogácsát sütöttem... én is tuningoltam rajta egy kicsit lila,vörös, és zöld-fokhagymával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, megengedem h négyhagymás poginak nevezd el.

      Törlés
  2. Azt hittem, hogy a leghalabaszább receptet én tudom feldobni az internetre. Tévedtem Anyus, tiéd a dicsőség!:))

    VálaszTörlés
  3. A tócsni boldogult gyermekkorom (ami tegnap volt)kedvenc és finom emléke. Na persze extrák nélkül.

    VálaszTörlés
  4. Mi csak medvehagymát tettünk bele, de rengeteget, és rögtön ledaráltattuk a krumplival, nagyon mókás zöld lett az egész, tetszett volna neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is egy egész csokorral tettem bele (ezt így mondják? boltban vettük és össze volt gumizva. a gumit persze leszedtem...). Nagyon szépen látszott a sok zöld cafat.

      Törlés
    2. Mi legalább két csokorral tettünk hat krumplihoz. :) Nem tudom hogy mondják. Ez még annak a vége volt, amit húsvétkor szedtünk, sosem hittem volna, hogy majd két hétig eláll.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.