"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. április 20., péntek

Spam

Kajla a múltkor írt kábé tizenöt nemvicces hozzászólást, aztán meguntam törölni és kispameltem. Szerintem durva, ha valaki spamnak nyilvánítja a saját fiát, furdalt is a lelkiismeret.
Tegnap viszont majdnem élőben is kispameltem. Az Erőszakikat néztük, és amikor a nyakon lőtt Ken (Brendan Gleeson, akire A Guardistában figyeltem fel, pedig például Alastor Mordon is ő volt a Harry Potterben) leveti magát a toronyból és elég látványosan a kövezetbe csapódik, akkor a Kajla - több hasonló korábbi felvetése után - megkérdezte, hogy EZ TÉNYLEG ILYEN-e... Hát mit lehet erre felelni vazze? "Nem tudom, kisfiam, még sosem zuhant mellém a macskakőre senki ötven méter magasból."

9 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igen, és május 1-el nyitnak a strandok :D

      Moyti, tök jó a rajz. (és Babuj is szupi volt, és egy kicsit se volt dagi :D )

      Törlés
    2. Ugye? Tivadar különösen élethű :)

      Törlés
    3. Köszi. :) Mondtam is anyusnak, hogy értékelje, mert kb. 20 éve nem rajzoltam senkinek.

      Azért nem bánnám, ha most már rajzolna más is. :)

      Kajla képéről lemaradtam. :(

      Törlés
    4. Nekem is tetszik főleg a Tivadaros részlet. Azt hittem ő kapta a virágot a tegnapi névnapjára :) Remélem Anyus legalább egy répát kapott feldíszítve.

      Törlés
    5. Tegnapelőtt kapott egy halom zöldséghéjat, ezek szerint a vigíliáján :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.