"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 15., kedd

Bevonási tünetek

Tudjuk, a gyerekeket ajánlatos minél többféle tevékenységünkbe bevonni. Fakirma a minap azzal döbbentett meg, hogy képes velük együtt epilálni a lábát, ami szerintem az anyai vakmerőség önfeláldozás szép példája. Ehhez ugyan eddig nem volt bátorságom, de a hétvégén felajánlottam a Nagylánynak, hogy megnézheti amint legyantázom a bajuszom. Talán a lámpaláz miatt ezúttal különösen béna voltam, és nem csupán a szőrt sikerült eltávolítani, hanem az ajkam felső hámrétegét is, úgyhogy most csupa heg a szám.
Mégis jobban jártam, mint a Családfő (ne a heges ajakra tessenek gondolni höhö), aki tegnap elérkezettnek látta az időt arra, hogy bevonja a dedet az edzésébe. Egy katát gyakorolt a teraszon, ami komoly dolog, főleg a beavatottak szemében. A szomszédok erről még nem mertek nem nyilvánítottak véleményt. A ded viszont csöppet sem titkolta, milyen szórakoztatónak tartja az apja bemutatóját, szó szerint húsz percig kacagott egyfolytában, olyan hangosan, hogy zengett a társasházunk egész belső udvara. Ezt meg is akartam örökíteni (nem a katát, hanem a gyereket), de sajnos a kamera le volt merülve. Majd legközelebb...

17 megjegyzés:

  1. jajj, pedig a dedet megnéztem volna amint hahotázik. ezt már akkor akartam mondani, amikor mesélted;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán lesz még rá alkalom :)
      Nagyon remélem h nem a szombati versenyen :D

      Törlés
    2. Elég olcsón megússzátok a szórakoztatását. :) Gondolj arra, hogy unatkozhatna is a versenyen. Kacagni jobb. :)

      Törlés
  2. Nálunk az összes lányom (4) szőrtelenítési kényszerben szenved... Én nem tudom, kitől látták ezt, hogy így helyes (forgó szemű smiley)... Gyakorlatilag egy év alatt lestrapálunk egy epilátort, szerencsére két évre szól a garancia.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Hány évesen kezdték?

      Törlés
    2. Nem az epilátor korára gondolok :D

      Törlés
    3. Hát én nem is tudom... 11-12 évesek lehettek. A borotvák is hamarabb elhasználódnak, mint amit a fiúk használnak. Valami borzalom... Öt nő (már csak négy) egy helyen.

      Törlés
  3. Megörvendeztethetnél engem a dögös lábfejes bejegyzésed által okozott lelki trauma után egy szájblog elindításával!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így is túl sok itt a katasztrófaturista :)

      Törlés
    2. :)))
      Igaz, én is csak szájtátva bambulni járok ide,olyan, mint a cunamit nézni a tévében a fotel biztonságából, jó érzés tudni, hogy velem ilyen szörnyűségek soha nem történhetnek meg:)

      Törlés
    3. Képzeld (cuckáéknak már meséltem), nemrég felfedeztem az arcomon egy olyan csúnya sötét (hulla)foltot, ami az öregasszonyokon szokott lenni, és azóta is lelkibeteg vagyok tőle, és azzal próbáltam vigasztalni magam h vettem egy 34-es farmer rövidgatyát, de aztán rájöttem h ettől csak röhejes vézna öregasszony leszek :(

      Törlés
    4. Ezt nem kell megint kommentálni, ugye? :)

      Törlés
    5. Csak ha valami vigasztalóbbat tudsz mondani mint tegnap :)

      Törlés
    6. Szerintem az alacsony öregasszonyok vékonyan is szépek.

      Törlés
    7. Kivéve a hullafoltosak :)

      Törlés
    8. Huh, ez durva, az én fejemen egy ér dagad ki, én 36-os shortot vettem magamnak, de mire eljött a szép idő, híztam 3 kilót és kibuggyannak a hájaim belőle. Szóval Te a hullafoltoddal és a 34-es gatyáddal királynőnek érezheted magadat!

      Törlés
    9. :) Érezhetném, ha nem lenne a lakásban (a városban) tükör.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.