"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 4., péntek

Ha már benne vagyok

...a nagy kitárulkozásban, megírom a bakancslistámat is. Már terveztem egyszer, most chipmunk eszembe juttatta. Tehát mielőtt majd meghalok, szeretnék
  • tequilát inni Mexikóban és portóit Portóban
  • nyaralni egy görög szigeten
  • búvárkodni
  • részt venni egy több napos lovastúrán
  • elmenni egy igazán állat aquaparkba
  • kipróbálni a ráülős fűnyírót és a motoros szánt
  • anyóssá válni és sokszor kiröhögni magamat
  • azt érezni, hogy a gyerekeim valami jót is tanultak tőlem
  • leszokni a blogolásról
  • írni még egy bakancslistát (papírra) és azt is kipipálni.

30 megjegyzés:

  1. És jacuzziban szexelni.
    Ezt a gyerekek miatt hagytam ki. A kommenteket talán nem olvassák.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jacuzziban szexelni szerintem csak a filmekben jó... Általában vízben csak a filmekben jó... esetleg valami vízálló síkosítóval... hát nem is tudom, nekem annyira ez nem jött be. Szerelmeskedni igen, az tuti, de konkrétan közösülni (kijavítottam azt a másik szót, amit először írtam), hát azt nem tudom... Bocs. :-)

      Törlés
    2. Én sem közösülést írtam :)

      Törlés
    3. De igazad van, a szerelmeskedés sokkal jobb szó.

      Törlés
    4. Hát gondoltam naivan, a szexeléshez az is hozzátartozik... :-)

      Törlés
    5. A szerelmeskedéshez nem?

      Törlés
    6. Ahhoz csak alkalomadtán? Pl vízben nem? :)

      Törlés
    7. Ahhoz nem feltétlen... nem minden szerelmeskedés része az. De lehet, én maradtam le valamiről...:-) Mondjuk nem nevezném úgy, hogy "alkalomadtán", mert jóval többször... De kérdésedre válaszolva vízben nem, de lehet mi rontunk el valamit mindig. Mert a csók, a simogatás, a pezsgő, az izgatás, a tudomisénmi az ok... A filmekben miért nem mutatják be, hogy ugye a víz, mint közeg... a síkosság nem olyan, mint egyébként, korlátoz a mozgásban, a szádba csapódik a víz, győzöl köpködni... csúszik a kád széle... Szerinted? Strandon sem jó, és a Balatonban sem... közösülni. :-P
      Egyébként pedig képzavar van. Számomra a szexelés és a szerelmeskedés két külön dolog, holott mi egyazon dologról beszélünk.

      Törlés
    8. Ha eltekintünk attól h nem a legjobb kifejezést választottam, akkor azért feltételezhetjük h egy jacuzzi alkalmasabb rá, mint egy kád, nem? :D Egyébként meg lehet h szörnyű menyeim lesznek, előjön a klausztrofóbiám a búvárkodástól és talán a ráülős fűnyíró sem olyan nagy szám... attól még ráférnek a listára :)

      Törlés
    9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Még tequilát én sem ittam soha... nyaralni valahol Toscanában, búvárkodást meggondolnám, bár a méretemben nem valószínű, hogy készül búvárruha:-)... Lovagolni sem tudok, inkább gyalogtúra Erdélyben, az aquapark jó ötlet, eszembe nem jutott volna, de így, hogy megemlítetted:-)... Fűnyírót majd kipróbálja Zé, a szán meg legyen lovas... anyóssá válni? én félek ettől... hogy jót tanultak-e? majd elválik:-)...
    a blogolásról villámgyorsan le lehet szokni, nekem már többször is sikerült... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már én sem tudok lovagolni. Illetve annyira sem mint régen :) Majd mindig szépen megvárnak amíg elkapom a lovat és visszaülök :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Nem szeretnék a gép előtt meghalni.

      Törlés
    2. Ráborulni a billentyűzetre... Huhh :(

      Törlés
    3. :D

      Lehet a leveleid olvasása közben fogsz meghalni. Az jobb?

      Törlés
    4. Ááááááááá, mire te dobod fel a pacskert, addigra már gépelni se kell. Agyhullámokkal fog működni minden :D

      Ezért kár lenne leszokni :D

      Törlés
    5. Akkor nem szeretnék úgy meghalni h közben a blogra GONDOLOK :)

      Törlés
  4. A görög szigetet írhattam volna én is...basszus, hogy nem jutott eszembe. Paroson kezdeném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztem nyugodtan beleírhatod :) Nekem is tetszik a Balaton-körülbicajozás :)

      Törlés
    2. Az nekem is kimaradt. A Fertő tó, Tisza tó, Velencei tó meg volt. Mehetünk!
      A Bükkben van egy jó fűnyíró traktorka rád vár.
      Kettő kipipálva.

      Törlés
    3. Partnert nem keresek, csak jacuzzit.

      Törlés
    4. Nem lehet, hogy névtelen bicajozi akar? :D

      Törlés
    5. :D De :) Asszem a traktorka zavart meg :)

      Törlés
  5. ó, ezt én is megírom, csomó jó dolog eszembejutott.

    jacuzziban még én se, de a feketetenger megvolt. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem kellett síkosító? :) Jaj mivé lesz ez a kis konszolidált családi blog??

      Törlés
    2. hát, hamvas 18 évesen még nem. :D (de lehet, hogy most már kellene, mittomén már hogy is van ez, na. meg a rengőhájaim is tudnának zavarni, azért egy húszassal kevesebb voltam. lassan években is, nem csak kilókban :D)

      Törlés
    3. Szóval leszögezhetjük h azt hamv helyett használják.

      Törlés
  6. Remek ötleteket adtatok!! Köszönöm!
    Feltűnt, hogy elég sok tétel a vízzel kapcsolatos - kivéve a fűnyírót - és azok nagy propelleres izék, amikkel rohangálnak a mocsárban? Azé az se lehet semmi? Vagy csak engem vonzanak a Nagy dolgok? :)
    A szakközép.-ben elég sokat tanultam folyadékokról, áramlásról stb., de ez az eszmefuttatás (fent) sokkal hasznosabb volt számomra:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mocsarakat nem szeretem. Viszont örülök ha informatív a blog.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.