"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 8., kedd

Használati utasítás

  • Az Ön /márkanév/ fűnyíróját fűnyírásra terveztük. (Hála Istennek!)
  • Soha ne használja a készüléket, ha gyermekek, más személyek vagy háziállatok tartózkodnak a közelben. (A francba, akkor a büdös életben nem nyírhatom le a füvet.)
  • Ne használja a készüléket nyitott szandállal vagy mezítláb. (Ajvé, nagyon szeretek mezítláb füvet nyírni. És sokkal könnyebb lábat mosni mint cipőt pucolni. És még az összes lábujjam megvan.)
  • A szerszám használata közben viseljen védőszemüveget. (Esetleg golyóálló mellény???)
  • Ügyeljen, hogy a teste ne érintkezzék földelt felületekkel, például fém sínekkel, lámpaoszlopokkal stb. (Nem lehetne külön használati utasítást írni vasutasoknak?... Vagy ez az?)
  • A készülék használata közben sétáljon, és ne szaladjon. (Láttatok már bárkit futva füvet nyírni??)
  • Hibaelhárítás - A motor jár, de a kés nem forog: a kés meg van szorulva. A motor nem jár, és a kés sem forog: elektromos érintkezési hiba. (A motor nem jár, de a kés forog: Kajla, ne pörgesd azt a kést, el fogod vele vá... nabazmeg.)

23 megjegyzés:

  1. ez jó volt! így nem unalmas a fűnyírás (nekem)

    VálaszTörlés
  2. Te is körkörösen vagy hülye :))

    VálaszTörlés
  3. inkabb nyirja a Csaladfö a füvet!!!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogyisne! Alig várom h kipróbáljam :) Nemrég raktam össze. ÉÉÉN!

      Törlés
  4. Válaszok
    1. :) Hát, ma már semmi nem lesz belőle, mert a használati utasításban az is benne van, hogy sötétben nem szabad vele füvet nyírni :(

      Törlés
  5. pedig sötétben, védőszemüvegben, szaladgálva érdekes lett volna..., hova lett a kalandvágyad anyuskám?

    VálaszTörlés
  6. Használatiutasításíró szeretnék lenni. Úgy látom ez egy kreatív dolog.

    VálaszTörlés
  7. Azt nem írták bele, hogy sose kapcsold be úgy, hogy fel/oldalra van fordítva? Ezt is bele szokták írni, és akkor rögtön buktad a hibaelhárítós részt..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akartam leírni mind a négy oldalnyi ostobaságot :) De miért buktam volna, ha a motor nem jár...

      Törlés
    2. De ha a kés pörög? Azt nem szabad látni. Na jó védőszemüvegben esetleg.

      Nagyon remek védőszemüveget vásároltam múltkor, de még nem volt alkalmam kipróbálni sajnos. Esetleg kölcsönadhatom. Nem esene a szemedbe az eső sötétben futás közben.

      Törlés
    3. :D
      Egyébként a kedvencem "a motor nem jár, és a kés sem forog", hát NEM KAPCSOLTAD BE, baromarcú!

      Törlés
    4. És mit ad Isten, tegnap a gyereknek első dolga volt felfordítani és "dejókés"... :D

      Törlés
  8. Nekem soha nem jut eszembe elolvasni a használati utasítást. Talán azért hívtam szerelő a sütőhöz pedig csak nem tudtam bekapcsolni.
    Most látom ez milyen szórakoztató műfaj. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ezek mindig nagyon viccesek :)

      Törlés
  9. Hú, mi is pont most vettünk fűnyírót, ezek után tuti elolvasom a használati utasítást. Már többször nekifutottam az összeszerelésnek, de a gyerekek mindig túl nagy lelkesedéssel segítenek. Legalább gyönyörködhetek benne, amíg új. Mondjuk kicsit félek kipróbálni, mert valahogy azt gondoltam, hogy a nagyon akciós fűnyírók 35000 ft-nál kezdődnek, de a férjem beszerzett egyet 9999 Ft-ért. Azt mondta, ha nem vág rendesen, vígasztaljam azzal magam, hogy legalább olcsó volt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A miénk feleannyi volt. Mármint a 35 fele :) De öt év garancia van rá bibibííí :)
      Viszont a használati utasítást sajnos én is csak utólag olvastam el, ezért egyszer szét kellett szerelnem mert nem raktam rá egy kis bizbaszt.

      Törlés
  10. Baszki, elolvastam (még mindig nincs összeszerelve). A kedvencem:
    Probléma: A motor zúg, de nem jár
    Lehetséges ok: Túl magas a fű
    Hiba elhárítása: A fűnyírót olyan területre vinni, ahol alacsonyabb a fű

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha :D
      Például hozd el hozzánk :)

      Törlés
  11. Lenyírtam!!!!! És még a szomszédba (meg hozzátok) sem kellett átmenni, hogy kellően rövid füvet találjak. (Azt hiszem ezt a fűnyírás témát immár egy kicsit túlpörögtem.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok :) Én meg pont ma néztem h megint lehetne nyírni :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.