"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 14., hétfő

HTB-lábblog

Chipmunk kétségtelenül műfajt teremtett zseniális Lábblogjával, ajánlom mindenkinek, aki netán még nem ismerné. Akadnak persze követői is...
Arra gondoltam, megmutatom, milyen lenne egy htb lábblogja.

Hálószoba

Zuhanyzó

Konyha

Terasz

Kert

17 megjegyzés:

  1. nagyon jo!! :) De 1-2 helyröl hianyzik a Ded! :) Ez a nyul tenyleg NEM törpe!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És képzeld, már póráza is van. De ez egy másik bejegyzés... :)

      Törlés
  2. Magasra raktad a lécet! Nehéz lesz felülmúlni! Bevált sikerreceptek: gyermek, kutya (helyett nyúl= egykutya), fülledt erotika a fürdőben stb :)

    VálaszTörlés
  3. Ne bosszants, én egy délutánon keresztül sikamikáltam a lábamat, hogy felrakjam a blogunkra a képét, készítettem 30 képet, aztán úgy döntöttem, hogy vállalhatatlan, és maradt a kommersz gyerekváltozat. Legalább mondd azt, hogy két hete erre a bejegyzésre készíted elő a lábinkóidat!
    Amúgy Chipmunk tényleg zseniális!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez hirtelen jött és megvalósított ötlet volt, valószínűleg ha készülök rá akkor úgy járok mint Te :)

      Törlés
  4. Hihhhh... itt is lábblog van születőben. Tök jók! :-)

    off: Látom nálad sem frissül a linkem. Ki kellene törölni és újra linkelni www.- vel együtt (blogger csak így fogadja el a domaint), s akkor frissülni fog. Már ha van kedved... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jé, tényleg. Azt hittem megint annyira jógázol h nincs időd írni :)

      Törlés
    2. Köszönöm szépen! :-)

      Jógázni én nem... esetleg egy kis meditáció. :-)

      Törlés
  5. figyelem! achtung! vnyimányije!

    jazolinak és más kósza fér(j)-fiú bloggereknek a zuhanyzós beállítást csak kellő körültekintéssel és legalább egy perces előzetes biztonsági (hidegvizes) zuhanyt követően ajánlanám...mert náluk ennél a képbeállításnál fenn áll(hat) a "háromláb-blog" veszélye.

    ...és akkor aztán tényleg magasra kerül az a bizonyos zoli barátom által emlegetett "léc".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Nem gondoltam h a WU2 ilyen erős izgalmi állapotot okoz.

      Törlés
    2. Ha esetleg Anyus, vagy a WU2 (vagy bánomisén minek az) inspiráló hatására megszületne a háromláb-blog, kérlek értesítsetek az Onleányoknál! (esetleg ingyenes reklámfelületről is tárgyalhatunk:))

      Törlés
    3. :D Háromláb-blog itt legföljebb akkor lesz ha Tivadar átszökik a kutyás szomszédhoz...

      Törlés
    4. szerintem ha ekkora az érdeklődés, és szépen megkéríitek jazoli némi módosítással lehet elkészíti Nektek a saját láb-blogjának +18-as verzióját

      ő már úgyis benne van ebben...és szerintem ahogy a képeit elnézem alap beállításokon nem is kéne változtatni: lásd: http://jazoli.freeblog.hu/archives/2012/05/12/Lab-blog/

      Törlés
    5. Nem megyünk el ebbe az irányba, bárhogy is szeretnéd :P

      Törlés
  6. hű, micsoda pajzán blog, indul egy lábbal, és lám, mi lesz belőle...

    VálaszTörlés
  7. megtiszteltetés, ami itt folyik, kérem :-) Mostanában amúgy megint készülnek lábfotók, majd lehet, hogy feltöltöm őket!

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.