"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 31., csütörtök

Inkompetencia-mérés 2.

Kajla a reggeli rohanásban nyomta a kezembe a kérdőívet azzal, hogy ma kell leadni, de mielőtt apró cafatokra téphettem volna (őt vagy a papírt) megnyugtatott, hogy majdnem teljesen kitöltötte, csak néhány kérdésre nem tudott válaszolni.
Üresen hagyta például, hogy mikor kezdte az általános iskolát, hány éves az édesanyja (...), valamint saját családban él-e vagy gyermekotthonban.

14 megjegyzés:

  1. végülis sok gyereknek otthona a család, nem?:-)))

    VálaszTörlés
  2. Mennyivel jobb, hogy kérdez, ha nem tud valamit, mintha kitöltené, hogy gyerekotthonban lakik, 2 éve jár iskolába és 53 éves az anyukája. És ha Nagyfiú meg odaírja, hogy 25, akkor most még átlagéletkort is számolhatnál nagy dühösen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy mennyivel jobb lett volna ha nem kérdez, hanem csak beír mindenféle hülyeséget (ahogy szokta) és úgysem tudom meg soha.

      Törlés
    2. Vagy pletykaként hallod vissza. Gondold el, h jön egy anyuka, és megjegyzi, hogy milyen fiatalnak nézel ki, nem is csoda, hogy tudtál szülni 51 évesen.

      Törlés
    3. Gondolod h KISZIVÁROGTATJÁK a válaszokat?? :D

      Törlés
    4. :D Nem, tulajdonképpen egyáltalán nem hiszek abban, hogy bárkit is érdekelne, hogy mennyi idős vagy és hány könyvvel teszed mindezt.

      Törlés
    5. Fhu, már kezdtem izgulni h egy életre elkaszáltam a gyereket azzal h bevallottam h csak főiskolát végeztem, és két éve még rendszeres munkám sincs :)

      Törlés
  3. még mindig imádom a fiadat! :))))) ez most nagyon kellett nekem reggelre (és megint nem frissít ez az átok blogspot, leveszem a pitlibe a linkfalamat :( )

    VálaszTörlés
  4. Nem tegnap volt a kompetencia mérés? Vagy nem országosan egységesen mérik? Vagy nem egy országban laknak a fiaink?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A felmérés tegnap volt, csak a kérdőívet kellett mára visszavinni.

      Törlés
    2. Jaj, akkor megkönnyebbültem, azt hittem, rosszkor írta meg és nem vette észre, hogy egyedül ül a teremben:)

      Törlés
  5. Mondjuk 4 tesóval már én is gyermekotthonban érezném magam. Nem csoda, ha kicsit megzavarodott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát azért egy család és egy gyerekotthon között nem csak a létszám a különbség. remélem tudod ;-)

      Törlés
    2. egész jó világ lenne szerintem, ha egy gyerekotthon lakóit 5 fő tenné ki. :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.