"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 2., szerda

Megspórolta

Egy hétig mondogattam Kajlának egyre idegesebben, hogy a ballagás előtti osztályfényképezéshez haladéktalanul be kell szereznünk egy fekete nadrágot (a másikat kinőtte), valamint fel kellene próbálnia az ünneplő cipőjét, és ha kicsi, akkor azt is venni. Lepergett róla. Tegnap este kilenc óra körül teátrális pánikban toppant elém, hogy "nincs ünneplőm holnapra". Közöltük vele, hogy május elsején 21 óra után igen kevés ruhabolt tart nyitva.
És akkor ismét sikerült rácáfolni "a rest kétszer fárad" alapvetésre, mert valami elképesztően hihetetlen módon nadrágot és cipőt is találtam neki itthon.

6 megjegyzés:

  1. Ez csak azért van, mert Kajla szerencsés csillagzat alatt született.

    Hova utazott végül?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy mert akkora mint a bátyja.
      Biciklitúrára a Balaton körül. Ezt akkor is tudta, csak azt nem h honnan indulnak :)

      Törlés
  2. Ez a mázli a nagycsaládban: mindig található a házban egy már-kinőtt-még-nem-belenőtt-éppen-valakire-passzoló-sürgősségi cucc. Velünk május elsején valami nagyon hasonló történt, jön, jön, jön, hamarosan az onleányon! (bocs, anyus, hogy reklámfelületnek használom az oldaladat, jövök neked egy fröccsel, sörrel, koktéllal, vagy amit akarsz!) Fakirma (Bendő gépéről)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Akkor sem teljesen értem a dolgot, mert a Kajla ugye most akkora mint a Nagyfiú, viszont a Nagyfiú ünneplő cucca a koleszban van... vagy pedig kinek a cipője van a Nagyfiúnál?? Na mindegy.

      Törlés
    2. Erre már én is gondoltam. Szerintem egy váratlan pillanatban lesz egy utad a koleszba..

      Törlés
  3. válsághelyzet megoldásából jeles (5)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.