"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 4., péntek

Öttel több. Vagy öttel kevesebb

Továbbra sem rajongok a blogdíjakért, de a kedves baráti szavak mindig jól esnek, köszönöm szépen cuckának.


Igazi titkokat pedig eddig sem osztottam meg, úgyhogy most is legföljebb öt új (?) információ telik tőlem.
  1. Előre el szoktam olvasni a könyvek végét. Ha különösen izgalmas a regény, akkor nem csak az legutolsó oldalt, hanem az utolsó hármat-négyet, sőt, átlapozom és mindenütt bele-beleolvasok. De ettől még gyomorreszketésig tudok izgulni rajta.
  2. Zuhanyozás közben néha hangosan beszélek magamban. Általában fontos beszélgetéseket játszok le előre, hogy jól menjen az érvelés. Persze aztán az éles helyzetben sosem azt mondom, amit begyakoroltam.
  3. A pocsék (név)memória és az idegesség okozta leblokkolás miatt rendszeresen hülyét csinálok magamból.
  4. Félek a metrómegállóban. Attól, hogy váratlanul megszáll valami őrület és a szerelvény elé ugrom, esetleg odalöknek. Megelőzésként lehetőleg oszlop mögé állok.
  5. Általános iskolás korom két teljesen kudarcos területe: kislabdahajítás és őrsvezetősködés.
Hűen a játékgyilkos hagyományhoz nem adom tovább a díjat, de a bal oldalon található linklistáról ajánlok mindenkit szeretettel.

13 megjegyzés:

  1. Most ide azt kellene írni, hogy gratulálok... és nyáladzhatnék is egy sort, hogy mennyire szeretem a blogod, blablabla.... ami igaz is, mert szeretem olvasni, csak ezekkel a fránya blogdíjakkal én is úgy vagyok, hogy jobb szeretem, ha elkerülnek. Bár valamilyen szinte igenis megtiszteltetés, hogy egy általad kedvelt blogger épp rád gondolt. Szóval valahol mégiscsak örvendetes esemény ez! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Tőled épp ilyen megtisztelő.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Amúgy a két dolog gyökere közös, ha valaki húsz kiló és pálcikakarjai vannak, nem éppen tekintélyparancsoló alkat, és nem csoda ha nem bírja 18 méternél messzebbre dobni azt a kurva labdát.

      Törlés
  3. Átvehetem tőled is, ha neked ettől jobb lesz. Sajnos még fogalmam sincs, hogyan fogom ezt már megint megoldani.

    VálaszTörlés
  4. Nahát! Pár dolog rólad mintha rólam szólna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Vidd a díjat és írj ötöt :)

      Törlés
  5. És nem rossz úgy olvasni a könyveket, hogy tudod mi lesz a vége? Én kicsit sajnáltam, hogy tudtam mi lesz Anna Kareninával a végén. És a metrón én is mindig az oszlop mögé állok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, mondom h épp úgy izgulok, mintha nem olvastam volna előre :)

      Törlés
  6. A 4. nekem is, nagyon. Ugyanezért nem megyek túl közel a járda széléhez meg az erkélyen a korláthoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam h minden bloggernek komoly terheltségei vannak :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.