"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 7., hétfő

Párductermetű bókol

A szombati programunk enyhén szólva nem teljesen zökkenőmentesen alakult, például kedvezőtlen körülmények aljas összejátszása miatt akkor indultunk el valahová, amikor már oda kellett volna érni. Aztán húsz perc alatt megtettük a negyven perces utat... Másnap azt mondja a gyerek (na most ehhez majd el kell képzelni, amint a két kezével kétoldalról széthúzza az arcbőrét és rángatja) "Anya, már akartam mondani, hogy nagyon jól vezetsz. Akkor is nagyon jól vezetsz, AMIKOR ILYEN VAGY."

11 megjegyzés:

  1. Erről bezzeg nem teszel fel videót. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az útról? Á, csak elmosódott csíkok látszanának :D
      Inkább a gyerekről kellene, amikor boltban voltunk és a dedet beraktam egy pénzbedobós kocsiba és beindítottam és pánikolt és melléültem és a Párductermetű is, de még mindig pánikolt és akkor a Párductermetű meg akarta viccelni és kiszállt és elment messzire aztán nekifutásból felkenődött a szélvédőre... én nagyon röhögtem. A biztonsági őr kevésbé.

      Törlés
    2. Az "amikor ilyen vagyról" szeretnék. :)

      A biztonsági őröknek sosincs humorérzékük, ezt már megfigyeltem.

      Törlés
    3. :D:D
      A mai felnőtt társadalom, mi?
      Nem is értem mit csodálkozol Kajlán :D

      Törlés
    4. Ő nem a Kajla :) bár tud rá hasonlítani :D

      Törlés
    5. Motyi, igazán élethűen mintázta az őrjöngő idegbeteget.

      Törlés
  2. Felötlött bennem egy kérdés.... Párductermetű most akkor Nagylány?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://anyusblog.blogspot.com/2011/03/parductermetu.html

      Törlés
    2. Szóval van a Ded, a Nagylány, a Párductermetű, a Kajla és a Nagyfiú :)

      Törlés
    3. :D Köszönöm a felhomályosítást :D
      Most már minden világos.
      (igaz, róla azt hittem valamelyik barátnőd, hogy futni jártok együtt :D )))
      Lassan, de biztosan esnek le a dolgok nálam is :D

      Törlés
  3. Hehe, arra már rég rájöttem, hogy Tivadar nem egy kanos udvarló, de Párductermetűt én is egy szomszéd bombanőnek képzeltem el, Fakirma

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.