"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 18., péntek

Pezsgőt mindenkinek!

A ded két éves + három hónapos + hat napos korában, életében először, átaludta az éjszakát. (Elég ok az ünneplésre, akkor is, ha csak fél 12-től fél 7-ig tartott...)
Igen, egy ötödik gyerek is tud meglepetéseket okozni.

9 megjegyzés:

  1. Mindig mondom, hogy te is felelős vagy a népességcsökkenésért.

    VálaszTörlés
  2. Én is ünnepelek, mielőtt elbíznád magad, ez csak a csillagok állása miatt történhetett, Farkas-Ojó ma szintén először 10-től reggel 6-ig aludt. Hozzám viszont nem voltak kegyesek az égiek,éjjel 1-től hajnali fél6-ig ébren voltam, vártam, hogy Ojó felébredjen végre -cicicici- olyan hulla vagyok, mint az elmúlt két év egy hónapban sosem.
    Jó éjszakát!Fakirma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, tudom én, h ez csak véletlen, egyszeri alkalom volt. És szintén szarul aludtam, bár valamivel többet, mint Te :)

      Törlés
    2. Ne légy ilyen kicsinyhitű, fogadjunk, hogy pl. Kajla már simán végigalszik akár 12 órát is!:)

      Törlés
  3. Ezek szerint van remény!!! Hurrá!!! (Pedig az én kétévesem nem is szopik, de empátiából mind a hatszor felébred, amikor a húgát szoptatom... és még plusz kétszer csak úgy.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Ma nem ünnepeltünk, mert tegnap délután négykor elaludt, fél 8-kor felébredt, táplálkozott, visszaaludt, felébredt fél 12-kor, motoszkált éjjel egyig, közben vagy háromszor szopott, majd aludt ötig, visszaaludt, végül fél 8 körül ébredt.
      Hogy bénázhat valaki ennyit egy sokadik gyerekkel? :(

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.